Ods schreef:Dat was 'QTs Action King', een apart leuke Tobiano...
Prachtig dier!
Ik heb hem nog in de waterbox gezien en schrok enorm van zijn hoeven. Dat dier moet topsport bedrijven op naaldhakken
=^.,.^=
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ods schreef:Dat was 'QTs Action King', een apart leuke Tobiano...
Ik heb hem nog in de waterbox gezien en schrok enorm van zijn hoeven. Dat dier moet topsport bedrijven op naaldhakken
marjo800 schreef:gisela waarom was het jammer dat er geen buitenlanders mee deden, als je zelf toch niet start? ik heb gezien op je stand bij het ek dat je zelf twee hele mooie paarden hebt. waarom zijn die dan niet gestart?
Gisela schreef:Blaze, ik heb het scoresheet nog kunnen bekijken. Absoluut geen penalties in deze run gegeven door de jury maar alle manoevres alleen op 0 en plus half gescoord![]()
Groetjes, Gisela
) Tenfold schreef:Een paard wat langer in training staat bij Rudi Kronsteiner heeft doorgaans een constante hele lage hoofdhouding.
Citaat:dat lijkt me nogal logisch, als ze al langer bij hem in training staan, daar traint hij op...en niet goedschiks dan kwaadschiks }>
marjo800 schreef:gisela waarom was het jammer dat er geen buitenlanders mee deden, als je zelf toch niet start? ik heb gezien op je stand bij het ek dat je zelf twee hele mooie paarden hebt. waarom zijn die dan niet gestart?

Halloway schreef:
Deze vervloekte stalhooligans zijn een pest voor het forum.![]()
Groetjes Ron.

'
Cer schreef:Halloway schreef:
Groetjes Ron.
aaaah joh... alleen voor degene die dat soort posts ook echt nog serieus lezen... Het wordt er vanzelf tussenuit genegeerd toch??

Halloway schreef:
Groetjes Ron.
Je hebt wel gelijk Cer
, toch kan ik het niet laten er een opmerking over te plaatsen.
Nu staat ie er dus drie keer.![]()

Citaat:Ik heb trouwens in de wandelgangen vernomen dat jij een verdomd goede amazone bent, come one girl get your ass back in that reiningsadlle.![]()
Halloway schreef:In Italie werd op 9 en 10 juli een grote Nationale reiningwedstrijd gehouden,de CI Selva Nova in Lazio, 20000 euro added.
Dit zou kunnen verklaren waarom er geen Italianen waren.
Citaat:Jeroen die zowat in de inrijbak heeft gewoond dit weekend, heeft Rudi niet een keer op Tinsel Nic zien zitten, resultaat hoppa een 216.
What do we need too sey more!!
Citaat:Blijf het knap vinden dat hij 'even' zo'n score neerzet, in zo'n bodem, met een paard wat hij niet dagelijks traint.
Tenfold schreef:Zo moeilijk is dat niet??????
Nou, ik doe het hem niet na hoor!
Bovendien zag ik al duidelijk Rudi K. zijn kenmerken terug in de run, het was meer dan simpelweg rondsturen van een paard wat de trucjes al kent!