Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sassy77 schreef:dutch schreef:zijn er liefhebbers voor een eventuele clinic barrelrace later dit jaar?? (in friesland)
Matteo Bergamini is Europees Kampioen barrel race, hij heeft evt wel interesse om naar Nederland te komen voor een clinic te geven. We gaan in de herfst met een paar ned barrel racers naar hem toe (in Italie) voor lessen/training en wedstrijd. Hij geeft goed les en is een hele goede barrel racer en trainer. Als je met hem in contact wilt komen stuur me dan even een PBtje
cowboyberend schreef:dat zal wel een duur grapje worden hem overlaten komen voor een clinic!
hij komt graag naar Nederland. Hij heeft ook al eens een clinic gegeven op de western-experience en geeft clinics door heel Europa; Italie, Frankrijk, Tjechie, Hongarije ect. Ik denk dat als je een zo'n pro laat komen dat er dan meer deelnemers zullen zijn
en dat iedereen het dan gelijk goed aanleert. Ik weet zo al 5 barrel racers die mee willen doen als hij een clinic geeft.

crazycactus schreef:WHeee en dan mag deze importgroningse niet meedoen zeker????
crazycactus schreef:Wow gave foto!! Nou als je hem een beetje in de buurt kan krijgen ben ik ook wel geinteresseerd hoor!!!

Sassy77 schreef:Ik denk dat als je een zo'n pro laat komen dat er dan meer deelnemers zullen zijnen dat iedereen het dan gelijk goed aanleert. Ik weet zo al 5 barrel racers die mee willen doen als hij een clinic geeft.
De appaloosa's die ik
we hadden er in Italie 2 op stal. Eentje
dutch schreef:heeft iemand ook een adres en telefoonnummer van de sandy road ranch??? verder wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken dat jullie mee hebben gedaan en zo vreselijk enthousiast zijn!!
super gewoon!!!

BlazingBoots schreef:dank je...dat moest ik gewoon even weten
maar de barrelrace wordt volgend jaar heel spectaculair...want ik ben er bij *kuch**kuch*
dutch schreef:aan alle barrelracers: waarom zijn jullie dit jaar niet massaal naar oenkerk gekomen?
BlazingBoots schreef:dutch schreef:aan alle barrelracers: waarom zijn jullie dit jaar niet massaal naar oenkerk gekomen?
Ik heb in ieder geval niet meegedaan omdat ik bang was dat het niveau te hoog was.
Maar nu het gezien te hebben en het de dag erna zelf maar eens geprobeerd te hebben ben ik nu vastbesloten mee te doen.
Mijn paardje heeft blijbaar toch wel een specialiteit![]()
Zie jullie volgend jaar en ik reken op concurentie!