Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenfold schreef:Ben benieuwd of ze daar ook consequenties aan koppelen.....
(arrrgghhh)
. We moeten dan wel even de agenda's op elkaar afstemmen, en er svp aan denken dat ik er wel een heel stuk voor moet rijden (graag gedaan overigens
).
) 
Dance schreef:Voor wat betreft Chantalleke, die heeft zich inmiddels zelf wel al gemeld. Bovendien kan en wil ik ook niet altijd alles lezen. Dus mij zijn klaagzangen van die zijde verder inderdaad niet opgevallen. Je was een beetje heftig in je bewoordingen en dat vond ik wel sneu.

PeterV schreef:Ondanks dit, hoop ik dat Ckantalleke, daardoor zou heen kunnen prikken. Mede door haar inzet van de afgelopen jaren, is zij bij mijn in het rijtje komen te staan, met mensen, met een respectabele staat van dienste. Zeker gezien haar leeftijd, waar wij het juist van moeten hebben in de toekomst. Jan zijn reactie kan ik ook wel plaatsen, omdat deze waarschijnlijk niet verwacht had, uit die hoek, een reactie te krijgen, zoals die gegeven is.
wil ook graag aanschuiven bij dat tafeltje. Dan als organisator van een wedstrijd.
Anya schreef:@Dance: Emsland is toch in de buurt van emsbüren en Lingen en zo? Dan is boekelo wel te doen. Voor ons allebei dichtbij. Moet Blaze wel weer een eind voor rijden. Maar dat etentje is echt wel een goed idee. Na de Paas een afspraak maken (morgen mag jij sowieso al niks in Duitsland)
) over het kanaaltje en dat ben ik weer "thuis", dan mag ik weer alles
. Ik denk dat de hele streek hier morgen niet alleen diesel gaat tanken, maar ook boodschappen gaat doen over de grens, zal wel weer lekker vol worden.Dance schreef:PeterV. dat een verzetje op z'n tijd, al is het maar met die afgezakte broeken, slungelige, en weet ik allemaal, vereerders heel hard nodig is. Dat zul je haar moeten gunnen. Ook vertrouwen in je kroost dat ze op dit gebied ook weten waar ze een punt moeten zetten, doet een hoop goed.
PeterV schreef:Dance schreef:PeterV. dat een verzetje op z'n tijd, al is het maar met die afgezakte broeken, slungelige, en weet ik allemaal, vereerders heel hard nodig is. Dat zul je haar moeten gunnen. Ook vertrouwen in je kroost dat ze op dit gebied ook weten waar ze een punt moeten zetten, doet een hoop goed.
Okay, ik zal het bespreekbaar maken thuis, dat zij ook maar een keer naar de bios mag dan, met zo’n (#@!%$)??. Gezien ik zelf nooit vaak naar de bios geweest ben, maar als ik er nou een rij of drie achter zit, kan ik dan nog alles goed in de gaten houden?
, mét varkensprikker voor als die (#@!%$) sjanst met je dochter???? Ik ben inmiddels nét die leeftijd voorbij (
), maar heb nu een 21 jarig puber-vrouwtje tijdelijk in huis dus wij zitten er weer middenin. Heb vertrouwen in je dochter, Peter, zij ziet die (#@!%$) ook maar als tijdsverdrijf voor een avondje, morgen bestaat ie niet meer......en traint ze weer toppie voor aankomend wedstrijd- seizoen. PeterV schreef:Okay, ik zal het bespreekbaar maken thuis, dat zij ook maar een keer naar de bios mag dan, met zo’n (#@!%$)??. Gezien ik zelf nooit vaak naar de bios geweest ben, maar als ik er nou een rij of drie achter zit, kan ik dan nog alles goed in de gaten houden?
.
Dance schreef:Off topic maar weer. PB ontvangen Anya, de anderen even de agenda checken, please!
. Ik kan niet altijd maar wel vaak.
En ook daar kregen de mensen van de ver. ook korting op hun inschrijfgeld hoor dat is toch niets nieuws!)
En zo hou je je leden in de vereniging en heb je niet al die wild starts en is het gecontrolerder.En veiliger voor iedereen.