[WN] Startgeld WRAN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tenfold

Re: Startgeld WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:50

Nou, dan weten de leden die de prijsontwikkelingen met argusogen volgen hoe serieus ze door 'hun' kluppie worden genomen.
Ben benieuwd of ze daar ook consequenties aan koppelen.... Chantalleke denkt daar in ieder geval over na lees ik.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:04

Tenfold schreef:
Ben benieuwd of ze daar ook consequenties aan koppelen.....

Bedankt voor je oprechten medeleven hierin.

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:11

Alstublieft.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:15

Ik denk dat ik maar een restaurant ga beginnen. Tong uitsteken

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:21

@Sugarmiss: hoezo niet jarig zijn? Krijg je dan eten wat niet te pruimen valt of gaan ze voor je zingen? Clown (arrrgghhh)

@PeterV. Ere wie ere toekomt. Zonder het benodigde talent kom je er inderdaad dus niet. Zonder te willen slijmen, als iemand dat al zou denken, moet ik dus wel zeggen dat ze het in een behoorlijk korte periode voor elkaar heeft gekregen, daar te komen waar ze nu al is. Om naar de top te komen zijn er dus meerdere componenten nodig zoals ik al eerder schreef. Daarbij hoort buiten het al genoemde, in ieder geval de passie die jij zelf aanhaalt, doorzettingsvermogen, incasseringsvermogen, discipline, wegcijferen, hoge pijngrens, je eigen fouten erkenen en dat niet op het paard schuiven, willen en kunnen communiceren etc. Je moet er heel veel voor opbrengen en nog meer voor laten. Ik kan dat rijtje nog eindeloos door laten gaan. Als ze dat allemaal kan opbrengen, mag je niet vergeten PeterV. dat een verzetje op z'n tijd, al is het maar met die afgezakte broeken, slungelige, en weet ik allemaal, vereerders heel hard nodig is. Dat zul je haar moeten gunnen. Ook vertrouwen in je kroost dat ze op dit gebied ook weten waar ze een punt moeten zetten, doet een hoop goed.

@Blaze/Anya: jullie mogen best reserveren hoor Vingers aflikken . We moeten dan wel even de agenda's op elkaar afstemmen, en er svp aan denken dat ik er wel een heel stuk voor moet rijden (graag gedaan overigens Haha! ).

@JanT: Ja, de duvel is oud, die uitdrukking ken je toch nog wel. Lekker ouderwets. Het gaat er tenslotte om wat er tussen je oren zit. Dat de rest allemaal een stukje minder wordt, na ja, dat nemen we dan maar op de koop toe. Al die jongeren die denken dat we alleen maar ouwe prutsmutsen zijn mag ik het volgende op de weg meegeven. Hoop dat je zelf in de gelegenheid komt oud te worden en goed bij verstand te blijven. Meestal gaat dat ouder worden helemaal vanzelf en dat heb je gewoon niet in de hand. Cool

Voor wat betreft die afdrachten, dat gaat inderdaad over verschillende levels van - via - naar. Maar ze zijn er wel.
Verder heb ik misschien nog wat andere ideetjes/visies over diverse zaken, zoals over jeugd etc. Maar die wil ik hier niet ter discussie stellen. Daar moet eerst eens tijdens de ronde tafelconferentie nagedacht worden. M.a.w. nog niet rijp voor een algehele, algemene meningsdiscussie.

@Tenfold: Ik heb de indruk dat deze zaken inderdaad door het "kluppie" serieus genomen worden. Problemen kun je jammer genoeg niet van de ene op de andere dag oplossen. Misschien helpen mijn ideetjes daarover straks een beetje mee. Maar daar beslissen andere mensen uiteindelijk over, dat is het door jullie gekozen bestuur van het Kluppie.

Misschien ook nog een tip. Als er zaken zijn die verbeterd zouden moeten worden, schrijf ze op en laat ze op de agenda zetten bij bestuursvergaderingen en ALV's en ga dan ook naar die ledenvergaderingen. Daar zijn ze voor en laat je stem horen. Om een vereniging werkelijk goed te laten functioneren, is deze ook aangewezen op de leden, die hun bijdragen leveren, positief of negatief, alles helpt.

@PeterV: geen gek idee, de geldboom wordt voller en voller Cool Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:43

@Dance: Emsland is toch in de buurt van emsbüren en Lingen en zo? Dan is boekelo wel te doen. Voor ons allebei dichtbij. Moet Blaze wel weer een eind voor rijden. Maar dat etentje is echt wel een goed idee. Na de Paas een afspraak maken (morgen mag jij sowieso al niks in Duitsland Knipoog )

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 12:47

Dance schreef:
Voor wat betreft Chantalleke, die heeft zich inmiddels zelf wel al gemeld. Bovendien kan en wil ik ook niet altijd alles lezen. Dus mij zijn klaagzangen van die zijde verder inderdaad niet opgevallen. Je was een beetje heftig in je bewoordingen en dat vond ik wel sneu.

ben met dit soort dingen altijd erg heftig met mijn woorden. meestal komt het ook erg bot over wat dan niet de bedoeling is Knipoog

PeterV schreef:
Ondanks dit, hoop ik dat Ckantalleke, daardoor zou heen kunnen prikken. Mede door haar inzet van de afgelopen jaren, is zij bij mijn in het rijtje komen te staan, met mensen, met een respectabele staat van dienste. Zeker gezien haar leeftijd, waar wij het juist van moeten hebben in de toekomst. Jan zijn reactie kan ik ook wel plaatsen, omdat deze waarschijnlijk niet verwacht had, uit die hoek, een reactie te krijgen, zoals die gegeven is.

Ik wil me in de toekomst ook erg inzetten voor de WRAN. Ben niet zomaar een cursus ringsteward gaa doen en doe ook netjes elke keer mijn acceptgiro op de bus.

En over dat eten Haha! wil ook graag aanschuiven bij dat tafeltje. Dan als organisator van een wedstrijd. *LOL*

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 13:09

Anya schreef:
@Dance: Emsland is toch in de buurt van emsbüren en Lingen en zo? Dan is boekelo wel te doen. Voor ons allebei dichtbij. Moet Blaze wel weer een eind voor rijden. Maar dat etentje is echt wel een goed idee. Na de Paas een afspraak maken (morgen mag jij sowieso al niks in Duitsland Knipoog )

Emsland is wat uitgestrekter Anya, denk heel veel meer noordelijk. Maar dat maakt niet uit hoor.
Maken we voor na Pasen een afspraak, dit verder per PB of e-mail graag. Blaze en Sandra mogen aansluitend wel mee om te logeren eventueel. JanT en PeterV. moeten dan ook een eind rijden, Van daaruit zouden ze ook allemaal kunnen carpoolen. Knipoog

Hoezo mag ik morgen niks. Loop naar achteren over mijn weiland, spring ( Haha! ) over het kanaaltje en dat ben ik weer "thuis", dan mag ik weer alles Cool. Ik denk dat de hele streek hier morgen niet alleen diesel gaat tanken, maar ook boodschappen gaat doen over de grens, zal wel weer lekker vol worden.

@Chantalleke: met heftig heb ik dus niet jouw uitspraken bedoeld, effe goed kijken joh.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:47

Dance schreef:
PeterV. dat een verzetje op z'n tijd, al is het maar met die afgezakte broeken, slungelige, en weet ik allemaal, vereerders heel hard nodig is. Dat zul je haar moeten gunnen. Ook vertrouwen in je kroost dat ze op dit gebied ook weten waar ze een punt moeten zetten, doet een hoop goed.

Okay, ik zal het bespreekbaar maken thuis, dat zij ook maar een keer naar de bios mag dan, met zo’n (#@!%$)??. Gezien ik zelf nooit vaak naar de bios geweest ben, maar als ik er nou een rij of drie achter zit, kan ik dan nog alles goed in de gaten houden?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:44

@Dance: ik heb je gepbt.
@Peter: je hebt van die banden die als je kind ongeveer 10 meter wegloopt, dat ze dan gaan piepen. Wel even afdoen als ze moet starten. Wordt zo'n rare slidingstop anders...met een piepende vader op de tribune Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:48

PeterV schreef:
Dance schreef:
PeterV. dat een verzetje op z'n tijd, al is het maar met die afgezakte broeken, slungelige, en weet ik allemaal, vereerders heel hard nodig is. Dat zul je haar moeten gunnen. Ook vertrouwen in je kroost dat ze op dit gebied ook weten waar ze een punt moeten zetten, doet een hoop goed.

Okay, ik zal het bespreekbaar maken thuis, dat zij ook maar een keer naar de bios mag dan, met zo’n (#@!%$)??. Gezien ik zelf nooit vaak naar de bios geweest ben, maar als ik er nou een rij of drie achter zit, kan ik dan nog alles goed in de gaten houden?

Vork , mét varkensprikker voor als die (#@!%$) sjanst met je dochter???? Ik ben inmiddels nét die leeftijd voorbij ( Haha! ), maar heb nu een 21 jarig puber-vrouwtje tijdelijk in huis dus wij zitten er weer middenin. Heb vertrouwen in je dochter, Peter, zij ziet die (#@!%$) ook maar als tijdsverdrijf voor een avondje, morgen bestaat ie niet meer......en traint ze weer toppie voor aankomend wedstrijd- seizoen.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:56

PeterV schreef:

Oh jé, heb medelijden met Ilona Haha!.

Ken je die: "Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" Cool

Off topic maar weer. PB ontvangen Anya, de anderen even de agenda checken, please!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:07

Dance schreef:
Off topic maar weer. PB ontvangen Anya, de anderen even de agenda checken, please!

Lekker checken hoor, zonder een datum?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:14

Zonder datum is altijd goed Cool

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:28

Wacht op datumvoorstellen, de eer is aan jullie Haha! . Ik kan niet altijd maar wel vaak.

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 12:39

Natuurlijk kosten de wedstrijden geld,dat was in de engelse sport ook al zo. Huilen En ook daar kregen de mensen van de ver. ook korting op hun inschrijfgeld hoor dat is toch niets nieuws!)
Maar het rijst echt de pan niet uit hoor vind ik ,alleen.......
administratiekosten moet je alleen vragen aan diegenen die geen startnummmer hebben ,wand aan de andere heb je niet echt veel kosten meer lijkt mij. Ach gut En zo hou je je leden in de vereniging en heb je niet al die wild starts en is het gecontrolerder.En veiliger voor iedereen.
En inderdaad de reis er heen is vaak vele male duurder dat het inschrijfgeld.
De wedstrijden zijn vaak zo eind weg.(helaas)
Daar zouden we met zijn alle wat aan moeten doen,dat dat beter word zeker voor de provincie noord-holland.
Kom jongens blijf positief het seisoen is nog amper begonnen en nieuwe regels en veranderingen zijn altijd het eerste jaar vreemd,iedereen moet er aan wennnen. Knipoog Bloos Pling

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:12

Ik heb even de startgelden voor de Woodland Spring Trophy van 2003 (onze eerste WRAN wedstrijd) en van 2005 (zaterdag 2 april) naast elkaar gelegd:

onderdeel 2003 2005
    beginner 8.00 8.00
    am/open 10.00 10.00
    administr 3.00 2.50
    niet WRAN 2.00 extra 2.50 extra
    in/bijschrijving 3.00 extra 5.00 extra

Alle prijzen zijn al in euros. Alleen niet-WRAN-leden zijn duurder uit en we hebben het bijschrijven na de sluitingsdatum verhoogd om mensen te bewegen op tijd in te sturen. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat we die verhoging afgelopen keren niet geind hebben.

Vanwege het WRAN verzoek hebben we de administratiekosten verlaagd, maar m.i. zaten we daar al niet hoog mee.

Met deze inschrijfgelden kunnen we rond komen, ook al omdat we een mooi deelnemersveld en sponsors hebben. Wat je er bij ons voor terugkrijgt is een goed georganiseerde dag en mooie prijzen, zoals dekens. Geldprijzen doen we niet.