Ik moet nog even met Roofer kijken hoe we het gaan regelen. Daar zou ik namelijk samen mee rijden, maar zij staat pas om 11.05 op de lijst.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gomir schreef:Lepeltje, dan start ik in principe tegelijk met jou![]()
Ik moet nog even met Roofer kijken hoe we het gaan regelen. Daar zou ik namelijk samen mee rijden, maar zij staat pas om 11.05 op de lijst.
Het is allemaal nogal spontaan opgekomen
Heb eerst ingeschreven en ben daarna pas gaan nadenken, anders was ik bang dat ik mezelf zou bedenken 
)
(ik vermaak mezelf wel
) MOet hij in kootwijk toch ook 
Arabendu schreef:Weer veel Rotterdammers te vinden op de startlijst. Maar ja we zij qua stad ook hofleverancier van enduranceleden *o/*
. Hier op zuid is niks bijzonders te vinden.... Galja schreef:Arabendu schreef:Weer veel Rotterdammers te vinden op de startlijst. Maar ja we zij qua stad ook hofleverancier van enduranceleden *o/*
Tja, als we nou ook eens mooie trainingsgelegenheid hadden. Hier op zuid is niks bijzonders te vinden....
Arabendu schreef:horssie schreef:bwaha ja dat zag ik staan,wát is nou weer een pennypony
ik denk meteen aan het blad de penny haha
Daar komt het ook in eerste instantie vandaan, met hartelijke dank aan Jorie, die mijn kind zwaar heeft beïnvloed![]()
Een pennypony herken je aan de ahs en de ohs van zowel kinderen als volwassenen.
En hij vind al die aandacht wel best. 

Maar 2 cm kleiner dan Röskur, enne er doen veel ijslanders mee en Rösk is een vrij grote ijsco, dus je hebt een grote kans dat er wel eentje bij zit die kleiner is als Trix
Alleen omdat zij veel slanker gebouwd is ziet ze er kleiner uit dan ijsco's, als ik op haar zou zitten dan zou het er heel sielugh uitzien terwijl het op Röskur p-cies past. 
Maarja anders dan liep ik te zanikken dat ik zo vroeg op moest, dus ach... overal zitten wel posi en negi punten aan, hoewel vroeg starten me meer was bevallen achteraf gezien
(ben nu wel gewend om vroeg eruit te moeten.
) Roskur schreef:Mijn startnummer is 187, ik start om 12:15 met het peerd waar ik al eerder foto's van neerzette, mijn wildkleur bruine ijslander met knalblauw halsterhoofdstel en een racestreep geschoren.![]()

)
echt niet leuk

met Klasse I
) 

Dan wordt Röskur tenminste niet warm, en daardoor echt flink minder gauw moe enzo.
Hoewel hij niet zo van regen houdt, dus het liefst af en toe een buitje, of beter nog: miezer-regen voor constante koeling maar niet tot op het irritante toe
.
Best wel maf, op endurance wil ik altijd het tegenovergestelde weer dan je zou willen op andersoortige wedstrijden. (maarja misschien dat ik ooit als mijn knollenbeest zo'n wedstrijd met gemak uit zou lopen, dit soort weer juist weer zou vervloeken.
)
(wildkleur bruine ijsco in het felblauw, en arjanne met haar merens in het rood.
)
Dat is volgens mij echt de grootste nachtmerrie die je als endurance ruiter kan hebben, dat je paard voor de wedstrijd ineens kreupel loopt...
Sterkte met d'r voetje..!