10/4 Endurance Austerlitz

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: 10/4 Endurance Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:37

Lepeltje, dan start ik in principe tegelijk met jou Ja

Ik moet nog even met Roofer kijken hoe we het gaan regelen. Daar zou ik namelijk samen mee rijden, maar zij staat pas om 11.05 op de lijst.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:40

Ik start om 12.50 uur, ben nr. 216. Eerste keer kennismakingsklasse, heb er erg veel zin in!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:35

gomir schreef:
Lepeltje, dan start ik in principe tegelijk met jou Ja

Ik moet nog even met Roofer kijken hoe we het gaan regelen. Daar zou ik namelijk samen mee rijden, maar zij staat pas om 11.05 op de lijst.

Oh leuk, ken je die andere figuur die samen met ons moet starten ook?

Daarom is het ook handig als je dat altijd even op je formulier zet, met wie je samen wil rijden. Dan gooien ze dat bij elkaar en hoef je dat dan niet meer te regelen. 9.55 is errug vroeg maar dat vind ik ook wel relaxed eigenlijk.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:54

Daar heb ik niet aan gedacht Lepel Clown Het is allemaal nogal spontaan opgekomen Knipoog Heb eerst ingeschreven en ben daarna pas gaan nadenken, anders was ik bang dat ik mezelf zou bedenken Clown

Ik vind 9.55 een prima tijd. Vroeg van huis ben ik wel gewend en Austerlitz is voor mij eigenlijk nog relatief dichtbij. (en je bent voor 1 uur weer terug bij de start als het goed is, dat is met warm weer ook wel prettig Ja )
Als er niet geschoven kan worden is het pech, dan zal Otje zich alleen moeten redden Clown (ik vermaak mezelf wel Knipoog ) MOet hij in kootwijk toch ook Tong uitsteken

Die andere ken ik niet. Ik ken eigenlijk bijna niemand op de startlijst Bloos!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:05

Arabendu schreef:
Weer veel Rotterdammers te vinden op de startlijst. Maar ja we zij qua stad ook hofleverancier van enduranceleden *o/*

Tja, als we nou ook eens mooie trainingsgelegenheid hadden Haha! . Hier op zuid is niks bijzonders te vinden....

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:18

Galja schreef:
Arabendu schreef:
Weer veel Rotterdammers te vinden op de startlijst. Maar ja we zij qua stad ook hofleverancier van enduranceleden *o/*

Tja, als we nou ook eens mooie trainingsgelegenheid hadden Haha! . Hier op zuid is niks bijzonders te vinden....

Hier op noord wel hoor!!! Ben vandaag weer 2 1/2 uur op pad geweest!!!
Huur nog maar eens een trailer en kom even de Briennenoord over!!! Pling

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 20:46

Arabendu schreef:
horssie schreef:
bwaha ja dat zag ik staan,wát is nou weer een pennypony
ik denk meteen aan het blad de penny haha Tong uitsteken

Daar komt het ook in eerste instantie vandaan, met hartelijke dank aan Jorie, die mijn kind zwaar heeft beïnvloed Boos!

Een pennypony herken je aan de ahs en de ohs van zowel kinderen als volwassenen.

Haha dan is Röskur volgens mij ook een pennypony!! Die is ook de overall favoriet van kleine kindjes. Clown En hij vind al die aandacht wel best. *LOL*

Mijn startnummer is 187, ik start om 12:15 met het peerd waar ik al eerder foto's van neerzette, mijn wildkleur bruine ijslander met knalblauw halsterhoofdstel en een racestreep geschoren. Lachen

Lepel het valt best mee hoe klein Trix is. Haha! Maar 2 cm kleiner dan Röskur, enne er doen veel ijslanders mee en Rösk is een vrij grote ijsco, dus je hebt een grote kans dat er wel eentje bij zit die kleiner is als Trix *LOL* Alleen omdat zij veel slanker gebouwd is ziet ze er kleiner uit dan ijsco's, als ik op haar zou zitten dan zou het er heel sielugh uitzien terwijl het op Röskur p-cies past. Knipoog

Stiekem ben ik best jaloers op jullie vroege starters... Als het dan weer van dat kolere weer is hoef je tenminste niet midden op de dag te rijden, zoals sommigen onder ons met een koudbloedpoonie die hittegevoelig is wel. Verdrietig Maarja anders dan liep ik te zanikken dat ik zo vroeg op moest, dus ach... overal zitten wel posi en negi punten aan, hoewel vroeg starten me meer was bevallen achteraf gezien Nagelbijten / Gniffelen (ben nu wel gewend om vroeg eruit te moeten. Knipoog)

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:56

Roskur schreef:
Mijn startnummer is 187, ik start om 12:15 met het peerd waar ik al eerder foto's van neerzette, mijn wildkleur bruine ijslander met knalblauw halsterhoofdstel en een racestreep geschoren. Lachen

Potverdorie Iris! je vergeet zomaar te vertellen dat je met mij start! Boos! Haha! Knipoog

Ik ben dus nummer 188 om 12.15 uur Ja

Dit zijn wij:
Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 23:21

Ik denk niet dat we ons nog druk hoeven te maken over te warm weer Roskur...Het was hier iig de hele middag baggerweer en tot en met vrijdag is het niet veel beter volgens het weerbericht...Scheve mond

(ik heb vrijdag tentamen en met dit weer kom ik iig wel aan leren toe Tong uitsteken )

kwak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 07:39

a nee ze voorspellen winterdse buien voor het weekend!!! Verdrietig echt niet leuk Hamer

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 07:42

Was te verwachten, in Austerlitz is het tot nu toe altijd koud geweest - en in KWB warm, of het nou in maart of augustus is. Haha!

Oh nee, 1 keertje was het bloedheet: in 2001, het jaar van de MKZ. Toen werd Austerlitz verzet van april naar eind augustus. Het weekend waarin normaal gesproken KWB wordt gereden. Haha!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 15:33

Ik heb mijn eerste Austerlitz in 2002 gereden in april, maar toen was het ook redelijk goed weer hoor. Het zand op de Treekerduinen was zelfs hartstikke mul... Warm was het toen niet echt, dat is wel waar. En vorig jaar stond er een frisse wind, maar was het verder ook best lekker.

De voorspelling is nu een graad of 12, normale temp voor de tijd van het jaar, en af en toe een bui. Geen sneeuw of hagel. Kortom, volgens mij valt het wel mee.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 15:51

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 06:40

We zien het wel allemaal!!! Ik heb regendeken, regenuitrijdeken en voor mij ook allerlei anti-nat-word dingen dus het gaat goedkomen!!!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 07:53

En desnoods nemen we ook nog een sneeuwschuiver mee. Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 08:28

Beste is gewoon een dag van te voren naar het weer kijken. Ik kijk dagelijks vanwege de paarden buiten. Maar het veranderd ook net zo vaak Verward

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:50

Ik zag nu iets van 80% kans op neerslag op zondag........ Boos!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:10

Wij (Varsha en ik) doen toch niet mee Huilen met Klasse I
Veel plezier en succes allemaal!
Ik hoop op een dag zonder regen voor jullie...
(Er werden winterse buien opgegeven Verward )

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 16:22

Jammer IngLio... Ach gut

Haha ja Arjanne, met onze twee koudbloedpoownies in hun flashy kleurtjes zijn we samen al helemaaal niet te missen. *LOL*

Hah, nou, het mag van mij best wat regenen... Haha! Dan wordt Röskur tenminste niet warm, en daardoor echt flink minder gauw moe enzo. Haha! Hoewel hij niet zo van regen houdt, dus het liefst af en toe een buitje, of beter nog: miezer-regen voor constante koeling maar niet tot op het irritante toe Lachen.

Na Holten en Katwijk waar het relatief toch ook nog best warm was vond ik, vind ik dat we wel eens een slecht weer wedstrijdje verdiend hebben. Clown Best wel maf, op endurance wil ik altijd het tegenovergestelde weer dan je zou willen op andersoortige wedstrijden. (maarja misschien dat ik ooit als mijn knollenbeest zo'n wedstrijd met gemak uit zou lopen, dit soort weer juist weer zou vervloeken. *LOL* )

Gelukkig is al wel een flink stuk van zijn resterende vacht eraf, ik denk wel gehalveerd! Dus met het uber-hete weer van de laatste tijd was ik wel blij. Tong uitsteken

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 17:48

Ik start zondag niet.. Liekie loopt gevoelig rechtsvoor... Voor meer info moet je even mijn bericht in de HK lezen...
Huilen

Mistyhafl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 22:26

Dan zie ik jullie allemaal langs komen bij de start!!!
Ik help bij de wedstijd, en dus bij de start, en mag jullie weg klokken!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 22:44

Mistyhafl, wel even gedag zeggen he als je ons ziet! Tong uitsteken (wildkleur bruine ijsco in het felblauw, en arjanne met haar merens in het rood. Haha!)

Griebels wat naar zeg...! Ach gut Dat is volgens mij echt de grootste nachtmerrie die je als endurance ruiter kan hebben, dat je paard voor de wedstrijd ineens kreupel loopt... Ach gut Sterkte met d'r voetje..!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 22:49

Ik blijf nog positief hoor, hij is niet kreupel. Maar die rit durf ik gewoon niet aan als hij gevoelig loopt.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 00:52

Ik ben vandaag even op en neer gereden om alle (voor zover aanwezig) sneeuw en hagel voor jullie te verwijderen. Je moet toch wat als groom.
Maar hoe zit het nou met de logische groompunten ? Wij kennen deze rit nog niet en het bijgeleverde kaartje word je niet bepaald vrolijk van.

Mijn eerste indruk is dat ik bij de PA het best een tentje op kan slaan en daar de hele dag maar moet blijven zitten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 07:26

Dat heb je goed gedacht, Bertus. Ja

Mijn groom doet hetzelfde, misschien kunnen jullie samen in een tentje gaan zitten? Knipoog

En bedankt voor het verwijderen van de sneeuw! Tong uitsteken