[WN] GreupStables

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vigel1

Re: GreupStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:12

hoiiiiiii

ging lekker hè...... Fantasy is echt een mega lekker paardje ( Catmax is helemaal verliefd op hem )

sorry dat ik niet meer tijd had om ff een praatje te maken, we hadden een beetje haast ( moesten nog naar Vorstenbosch )
maar erg leuk dat je , je volgnde les al weer besproken heb

trouwens hoe vond je vriend het, mijn man vind het een stuk minder saai om naar te kijken dan dressuur dat hield hij meestal nog geen 5 minuten vol, maar naar wester kan hij bijna wel een heel uur blijven kijken Knipoog

Groetjes
Liane

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:52

Leuk dat je op Fantasy mocht!! Super paardje hè?!!!!! Haha! Knipoog Ben echt helemaal weg van hem!

Ging het een beetje naar je zin? Viel het mee of viel het tegen? Vondt je het erg moeilijk? Ben erg benieuwd!

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 09:59

Hoi, het viel wel mee Haha!
Mijn vriend, vond het ook leuk.
Hij heeft zelf ook dressuur gereden, we hebben nl ook nog een lease paard er bij gehad. We reden altijd samen, dressuur en buiten.
Dus dat vind hij niet zo saai om te zien.
Met Armani rijd hij niet, maar longeert hem wel ( hij kan het ook met dubbele lijnen ). Hij is er wel ook altijd mee bezig.( paddock, longeren, wandelen ).
Toch vind hij dit volgens mij wel leuker.

Ik vond het in ieder geval erg leuk.
En dat we niet lang een praatje gemaakt hebben is niet erg hoor, ik kom toch vaker Knipoog
Het was wel een leuk paarden dagje zo. Eerst die westernles, toen naar huis en mijn rijbroek aangedaan en naar Armani gegaan en nog heerlijk buiten gereden.
( alleen de warmte overviel hem volgens mij, want hij ging steeds langzamer stappen, arm dier ) Vork

Groetjes Pharlap.

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:05

Pharlap schreef:
En notnice, wat een leuke dochter heb je.
Het paardrijden zit er al vroeg in Haha!

Dank je! ja, ze is bijna 3 en wil het liefst ook op rijles. Soms mag ze op fifi een klein stukje stappen (van de rijbaan naar de box)

Fantasy is inderdaad echt een super-paardje. Leuk dat je het zo naar je zin gehad hebt! Tot ziens

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 13:17

Hoi, hoi nog een paar dagen en dan mag ik weer Haha!
Ik heb er nu al zin in.
Groetjes Pharlap.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 13:48

Het wordt nu wel heel erg slowchat Knipoog

Daar zijn dan weer andere fora voor Haha!