Adrienne schreef:Te scherpe sporen, te scherpe bitten, slecht voor de benen, te jong ingereden
Dit soort dingen vind jij onzin?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sugarmiss schreef:Ik vind niet dat er een slotje op zijn artikelen moet, ook hij heeft recht van vrije meningsuiting. Maar ik vind wel dat als je zo Bokt en zijn gebruikers belicht dat je minimaal zou moeten toestaan dat voor die mensen die het blad niet hebben het artikel toch te lezen is.
Door dit nu niet toe te staan doe je precies hetzelfde als waar Bokt zo vaak van beticht wordt
vera schreef:Na het plaatsen van het stuk zijn er veel mensen geweest die op anonieme wijze hebben laten weten dat zij er ook sterk van balen (zowel mensen in Nederland als gerenomeerde ruiters in Amerika) maar het niet durven te uiten omdat ze anders uit de business liggen......
Blaze schreef:Lekker hypocriet is dat toch!!!
Zeggen dat je het ergens niet mee eens bent maar er mee door gaan om dat er geld mee gemoeit is,en om die rede ook anoniem blijven.
Adrienne schreef:Ach we zijn hier toch inventief genoeg. Of heeft er nog nooit iemand gehoord dat veel bokkers elkaar kennen? Even bij een mede bokker binnen wippen om het te lezen. Dat is toch niet zo moeilijk? Of gewoon het blad een keer bestellen. Auteurs rechten zijn nou eenmaal auteurs rechten. Die hebben we hier op bokt nou eenmaal niet.
Ps ik spreek voor mezelf en niet voor heel bokt, zet er geen dingen neer die niet van mijn hand zijn!
Trouwens ik weet heel zeker dat western bokkers zich ergeren aan deze maandelijkse terugkerende negatieve uitkauw onderwerpen ik ken er namelijk nog al wat persoonlijk.
Citaat:De reiners die bewijzen dat het ook anders kan (dan denk ik aan bijvoorbeeld een Sylva van der Wal en een Jan Pieter Koopman, die ook beiden reining rijden), bevestigen maar weer dat het niet nodig is om een paard op een dergelijke harde manier te trainen...en dat vind ik, als pleasureruiter
Halloway schreef:Nu wil je me zeker ook nog wijsmaken dat wanneer ik morgen twee 2 jarige op de trailer zet en ze naar hun toe breng om ze te trainen,dat ze dan nee zeggen.

NotNice schreef:ik vraag me af of de 'groten der western rijden' hier in nederland wel tijd hebben om op bokt te zitten, en of ze zich uberhaubt iets aantrekken van de mening van mensen die ze niet kennen en waarvan het vaak duidelijk is dat ze alleen maar op wedstrijden zien hoe ruiters met hun paarden omgaan.
Ik ken genoeg trainers die er wel af en toe op zitten. Ze zullen vast niet alles lezen, maar ze krijgen weleens wat mee
Nu wil ik niet meteen bepalen dat die mensen de 'groten der western rijden' zijn, maar ze komen goed mee in de sport, laat ik het daar op houden.