[WN] Wie vind jij de beste westerntrainer ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:25

radicalM schreef:
Dit werkt volgens mij ook voor geen meter, ik kan ook nog een naam toevoegen van mijn (jarenlange) trainster OK dan! Klassemeid!!! ...Alleen die heeft geen eigen manege?! Ben je alleen een goede trainer als je je eigen plek op een manege hebt??

slijm, slijm............

Vraeghoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:35

ik heb weinig ervaring met trainers, maar mijn trainer is Tom Calié en ik vind hem best goed Haha!

fritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:49

Wendy van Osch vind ik heel leuk lesgeven. Ook heel duidelijk.

Hier gaat mijn keuze naar uit.

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:35

Chris Feichter!!! vind ik een hele gave trainer/ruiter!!

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:48

Ik heb Karel Bauer van KB Reining Horses als trainer en ik ben super tevreden over hem. De training wordt aangepast op je paard en ze moeten niet in de stijl lopen er wordt naar jou en je paard gekeken en dat vind ik super belangrijk want niet ieder paard is het zelfde en ook nie iedere ruiter. Legt goed uit. En ik voel me goed in de les ben het eens met wat ik doe en begrijp ook waarom en dat vind ik heel belangrijk dat je het doet ja okay maar de waarom. Waarom pak ik hem nu zo en en daarnet terwijl het probleem het zelfde lijkt zo en daar krijg ik antwoord op.Ik vind het een goeie trainer en ben er tevreden over.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 10:41

jackie schreef:
slijm, slijm............

NOU JA ZEG....(zet ik er een keer in het zonnetje...)... Haha!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:37

Westernriding achterhoek,Sylvia Pardijs omdat: ik hier van af het begin les en ik in een jaar rijden een heele hoop heb geleerd en ze mij ondanks laukje niet meer van haar is mij tog helpt als ik wat kleine probleempjes tegen komt en als ik op wedstrijd ga. OK dan!

Burgmeyer quarterhorse, Dave en Rieky Young
heb ik een aantal keer ( rieky) aan het werk gezien bij haar thuis en heb haar les gezien en dat sprak me wel aan ze ziet soms van die dingen in je houding enz die andreen helemaal niet hadden opgemerkt.

Western wranglers, J van Berendonk
ook hier heb goeie verhalen overgehoord en ik ken toevallig zijn dochter en weet dat ook zij kan rijden! ben ook van plan eens ene les bij hem te nemen.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:35

Wendy van Osch! OK dan!

flexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:32

ja voor mij is sarie schuurman een hele goeie instructriese(van manege lansbergen).
ik les nou zo ongeveer een jaartje bij haar en ze leert je zo relaxt rijden en ongedwongen. *LOL*
echt in teamsverband zijn met je paardje Haha! .
in het voorjaar gaat zij mij ook helpen met een iegen paardje en vind dit echt super. Pling Knipoog
ondanks dat ze het zelf al druk genoeg heeft OK dan!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:11

Ik les al een tijdje heel tevreden bij Mireille van Soldt *LOL* OK dan!

annemariev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:03

Ik krijg ook les van Karel Bauer. Helemaal super. Kijkt goed naar het paard en de ruiter en laat je goed zelf voelen zodat je het ook nog 'kunt' wanneer je thuis bent. Is op dit moment bezig met het inrijden van mijn 2 hengstjes en dat gaat super. Helemaal vol vertrouwen werken ze samen. Toppie!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:29

Harry Meerdink! Hij heeft me leren rijden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet gillend gek en huilend ben weggerend toen het niet meer ging met Baduh toen ik hem nog niet zo lang had. Hij heeft me met veel geduld geholpen en Baduh en moi zijn nu een team. Hij verwerkt veel Natural Horsemanship-onderdelen in zijn instructie, waardoor je nog beter gaat voelen wat er onder je gebeurt en een beter inzicht krijgt in het aktie-reactie verhaal als je aan het rijden bent. Super! Hij heeft heel lang samen gereden met met Mireille van Soldt en van haar heb ik ook wel eens les gehad, was ook top.

InekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:18

Walter Bouwmeester, doet naast trainen ook graag een bakkie!!!! OK dan!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 00:13

InekeP schreef:
Walter Bouwmeester, doet naast trainen ook graag een bakkie!!!! OK dan!

Hihi, dat is wel iets dat me bij veel trainers/instructeurs opvalt; chronisch verslaafs aan oersterke caffeïnerijke bakkies koffie!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 07:57

bubbels schreef:
Hihi, dat is wel iets dat me bij veel trainers/instructeurs opvalt; chronisch verslaafs aan oersterke caffeïnerijke bakkies koffie!

en dan niks aan een heel lief kijkend paardje willen geven... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:23

jan pieter koopmans, ik weet niet waarom maar ik moest erop stemmen..van charlot..Haha!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:39

Verward

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:43

Jos schreef:
:?

Jij verwoordt mijn gedachten... Haha! Als deze reactie in het Nominatie voor de NG award topic stond dan had ik het nog dubieuzer gevonden...

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:03

misschien moest het daar ook wel staan.

ik vind het treurig dat er zo met de nominatie om gegaan wordt.
eigenlijk een beetje onbeschoft naar de sponsors toe.
2500,- euro is niet niks in mijn ogen. niet een lolly die je uitdeelt aan iemand die je aardig vindt.

ik denk ook dat degene die op zo'n manier genomineerd wordt, er ook niet zo gelukkig mee is.
net of je niet serieus genomen wordt.

het lijkt me dat je naar de sponsors en de genomineerde toe, toch wel een beetje serieus mag nadenken over je nominatie.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:23

Jos schreef:
misschien moest het daar ook wel staan.

ik vind het treurig dat er zo met de nominatie om gegaan wordt.
eigenlijk een beetje onbeschoft naar de sponsors toe.
2500,- euro is niet niks in mijn ogen. niet een lolly die je uitdeelt aan iemand die je aardig vindt.

ik denk ook dat degene die op zo'n manier genomineerd wordt, er ook niet zo gelukkig mee is.
net of je niet serieus genomen wordt.

het lijkt me dat je naar de sponsors en de genomineerde toe, toch wel een beetje serieus mag nadenken over je nominatie.

Daar ben ik het helemaal mee eens... een beetje respect voor de motivatie van deze award vind ik niet meer dan normaal. Ik ken vast genoeg mensen die een nieuw zadel willen hebben en die hartstikke aardig zijn... maar dat mag toch zeker niet mijn beweegreden zijn om op een van hen te stemmen. Ik heb mijn keuze inmiddels dan ook beperkt tot 2 mogelijke kandidaten en ik ga er nog even heel hard over nadenken wiens rijstijl/omgang met zijn/haar paarden mij het meest aanspreekt... maar ik denk dat ik er al wel bijna uit ben. En ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik geen van deze mensen persoonlijk ken en dat mijn stem dus niet gebaseerd zal zijn op 'vriendjespolitiek' of omdat iemand anders wil dat ik op een bepaakd iemand stem... als het zo zou moeten gaan zou ik beter niet kunnen stemmen. Haha!

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:32

Citaat:
Je mag iedereen nomineren die westernwedstrijden heeft gestart dit jaar. Een prof, een amateur, maar ook een beginner. Het mag je trainer zijn, iemand die je niet kent, maar ook je zusje of vriend.

De rest mag je zelf invullen...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:43

Luckey's enigste post op WN zal zeker op zijn waarde geschat worden Cool

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:00

J.P.Koopman natuurlijk !!!!!!!!!!!!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:31

wildwestwill schreef:
J.P.Koopman natuurlijk !!!!!!!!!!!!!

Het houdt niet op Verward Clown

CCTexanAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:17

WWranglers schreef:
Western Wranglers - Jan van Berendonk OK dan! !!

Helemaal mee eens Brie!!! Jan van Berendonk