Jos schreef:misschien moest het daar ook wel staan.
ik vind het treurig dat er zo met de nominatie om gegaan wordt.
eigenlijk een beetje onbeschoft naar de sponsors toe.
2500,- euro is niet niks in mijn ogen. niet een lolly die je uitdeelt aan iemand die je aardig vindt.
ik denk ook dat degene die op zo'n manier genomineerd wordt, er ook niet zo gelukkig mee is.
net of je niet serieus genomen wordt.
het lijkt me dat je naar de sponsors en de genomineerde toe, toch wel een beetje serieus mag nadenken over je nominatie.
Daar ben ik het helemaal mee eens... een beetje respect voor de motivatie van deze award vind ik niet meer dan normaal. Ik ken vast genoeg mensen die een nieuw zadel willen hebben en die hartstikke aardig zijn... maar dat mag toch zeker niet mijn beweegreden zijn om op een van hen te stemmen. Ik heb mijn keuze inmiddels dan ook beperkt tot 2 mogelijke kandidaten en ik ga er nog even heel hard over nadenken wiens rijstijl/omgang met zijn/haar paarden mij het meest aanspreekt... maar ik denk dat ik er al wel bijna uit ben. En ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik geen van deze mensen persoonlijk ken en dat mijn stem dus niet gebaseerd zal zijn op 'vriendjespolitiek' of omdat iemand anders wil dat ik op een bepaakd iemand stem... als het zo zou moeten gaan zou ik beter niet kunnen stemmen.