wel, maar eraf halen is toch veeeel gemakkelijker?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hommel schreef:als je ford een sliding maakt heb je geluikk een hap manen in ge mond!!! ik spreek uit ervarenheid ik heb bij mijn fjord gewoon de manebn er afgehaald![]()

cissy schreef:hap haren in je mond? bij een slidingstop?
dan wil ik wel eens zien hoe jij een sliding maakt!![]()
Zeker als een fjord zn manen op de fjordenmanier geknipt zijn vraag ik me helemaal af hoe je dat dan voorelkaar krijgt....

hommel schreef:ikk heb genoeg haar op men hoofd, flauw hoor op vrijdag,
moet je juist serieus blijven tot het weekend
maar hoe groot is je fjort? die van mij was 1.60m
hommel schreef:nou nog niet maar die komen nog wel een keer hoor!!!, ze komen uit amerika van een bloedmooie hengst. ze hoort bij 2 e mooiste van europa, en mijn fjort is helemaal te gek die kan snel joh!!!!, ik heb ook nog een thinker van 1.77m allemaal grote paaden dus!!!!!!, maar die is erg lui
Mariska_28 schreef:Ik wil tzt met mijn 4 jarige misschien ook eens een wedstrijdje doen.. maar moet zeggen wel een beetje huiverig te zijn om met een "niet" westernpaardje mee te doen.. helemaal omdat het dan ook nog mijn 1e wedstrijd ooit zal zijn..
Maar als ik het kan, dan moet het met een Fjord ook kunnen..
Sonja schreef:Maar dat ligt er eerlijk gezegd toch ook aan dat de meeste fjordenRUITERS er eigenlijk niet zo geschikt voor zijn.
Wat ik nu ga zeggen is niet aardig maar wel eerlijk: een fjord wordt VAAK toch gekocht door de wat mindere goden onder de ruiters. Mensen die zelf niet al te veel ruitercapaciteit hebben, een braaf recreatiepaardje willen, en/of geen tijd hebben om elke dag te werken en ook na een week veilig op willen kunnen stappen.