Blaze schreef:Dus ik mag beginners starten
Ja hoor jij mag beginners starten. Op voorwaarde dat je het in je zwembroek doet met hooggehakte laarzen. En dan kom ik je groomen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Of gewoon als Blaze nog beginner zou zijn? Dan mocht hij volgens mij alleen Open starten. OF jij zou 'm een leasecontract moeten geven voor het exclusieve gebruik van Sam.
Toch?
DWSS schreef:Per 1 januari 2005 wordt er door de Federatie van Nederlandse Westernverenigingen een centrale wedstrijdadministratie ingevoerd.Denk dat er in Nederland op western gebied een centrale registratie moet zijn om zulke dingen niet meer voor te laten komen zoals ook bij de dressuur alles landelijk wordt geregistreerd.
JanT schreef:Ik ben van mening dat dit een hele goede zaak is!!!Per 1 januari 2005 wordt er door de Federatie van Nederlandse Westernverenigingen een centrale wedstrijdadministratie ingevoerd.
Per combinatie moet een startnummer aangevraagd worden welke je het gehele jaar houdt. Bij shows van de verenigingen die bij de federatie zijn aangesloten kan dan alleen nog maar gestart worden wanneer je in bezit bent van een vooraf aangevraagd startnummer.
Problemen zoals hier aangehaald behoren dan, als het goed is, tot het verleden.
In november komt er een voorlichtingsdag voor organisaties die shows organiseren. Binnenkort wordt informatie over de gang van zaken rond het centrale wedstrijd secretariaat wereldkundig gemaakt.