chantal_cs schreef:Waar heb je de tijden vandaan Omax? ik kan nog niks vinden...
Ik ook nog niet. (Misschien is Omax een insider??) Maar, als het goed is komen ze morgen online (dat staat tenminste op de website van Barchem).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:ik had f gebeld want ij wou vragen of ik Zaterdag een beetje vroeg mocht starten omdat ik s'avonds nog ergens heen moest, toen hoorde ik dat het op zaterdag en zondag is en t was niet mogelijk om alles op 1 dag te doen dus hebben we maar een box in barchem gereserveerd.Ik ook nog niet. (Misschien is Omax een insider??) Maar, als het goed is komen ze morgen online (dat staat tenminste op de website van Barchem).
Ik heb alleen op de wiebertjes het alternatief genomen, dus in het water over de grote bak, over het puntje en boom en de hoge afsprong. Die afsprong was trouwens toch iets hoger als ik dacht
. Toen ik de cross liep stond alles voor het L, en ik verwachtte eigenlijk dat ze er een balk vanaf zouden halen. Maar dat hadden ze dus niet gedaan hihi Maar goed dat ik zo'n super paard mag rijden
Hij vindt het ondertussen allemaal al net zo geweldig als ik, dat is helemaal toppie.
.