Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lisjuh87 schreef:Daar hoef je niet volwassen voor te zijn hoor...Indd de normale GROTE oftewel VOLWASSEN mensen luisteren naar advies en doen er wat mee of neit maar gaan niet opeens doen alsof ze alles weten terwijl ze zelf om hulp hebben gevraagd lijkt mij

Citaat:En Annelies ging er als eerste op! Het ging in het begin heel goed enzo op een gegeven moment gaat ze de hele tijd in 1 hoek blijven lopen. Annelies kreeg haar niet weg. We rijden haar western, maar dit is voor mij ook nieuw! De hele tijd liep ze hyper te doen en toen kwam ze naar mij toe en deed een linksomkeerd en croste naar de andere kant van de (buiten)bak.
Maakte een noodstop, bokte 4 keer en daar lag annelies. (Het zag er wel komisch uit sssst )
Maar gyps was dus echt helemaal hyper aan het doen en inene besefte we ons "Waar zit die rem bij western?"
Nou ja het werd wel een beetje uitgelegd maar gyps negeerde alle commando's.
Maar ik begrijp het wel, Pennymeisjes kunnen niet hard zijn tegen paarden, zelfs niet als het hun eigen voortandjes kost
Ach, die moeten er ook wezen