[WN] Toiletteer dag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:07

Het is een erg gezellige dag geweest!
Op een super locatie, met een super braaf paardje en leuke tips! OK dan!
bedankt Francis!!! dat je dit wilde doen en je hebt een super paardje
Hier wat foto's van mij. Ben erg benieuwd naar die van gera!

Een "voor" foto:
Afbeelding

en een "na" foto:
Afbeelding

en nog gewoon een lekker koppie!
Afbeelding

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:41

Het verschil is inderdaad goed te zien. Jammer dat ik er vanwege mijn werk niet bij kon zijn!
Fijn dat die manen zo mooi plat blijven liggen als ze zo kort zijn.
De mijne is op het moment net een fjord.
Of dun je ze eerst enorm uit of zo ????

Groetjes Marjan

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:48

Ik zal mijn foto's morgen plaatsen, er zitten een aantal erg leuke tussen!
Ik denk dat de manen niet zo netjes plat blijven liggen een paar dagen nadat het geknipt is. Hier was het net geknipt en nog wat nat, ik ben bang dat ook deze manen wel omhoog gaan staan, maar wie weet is dat niet het geval hoor! Dat zal Francis vast beter weten dan ik

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 23:03

Zo plat lagen ze niet hoor Marjan... boven de bruine vlek op haar nek staan ze recht overeind... Ik had geen 'plukjes' gemaakt. Wel een paar voorgedaan, maar niet de hele nek gedaan, want dat heeft dan qua clinic niet zoveel toegevoegde waarde en kost alleen een boel tijd. (tussen de 70 en 80 plukjes maak ik normaliter en daar ben je toch al snel een uur mee bezig, als het niet langer is.)

Ik vond het een gezellig dagje... fijne locatie, op een enkele bui na lekker weer (maar we konden naar binnen, dus dat was helemaal geen probleem. Lekker gelunched en veel gekletst. Oh ja, en ook nog wat gegroomd Knipoog Haha!
Was helemaal blij met m'n 'kind' toen ze braaf haar oortjes liet knippen! Al twee jaar aan't worstelen met kop-(of eigenlijk oor-)schuwheid, vorig jaar nauwelijks d'r oren maar aan kunnen raken, óndanks de sedalin, en nu bleef ze net zo braaf staan! Ben echt trots op m'n meis OK dan! Lovers

Oh dames (en heer).... Nog even een kleine aanvulling: hoewel ik zei dat ik de boel niet uitwas achteraf, maak ik wél rond de ogen schoon met een vochtige handdoek en met een droge na, want als ze nat regenen met dat spul nog op loopt het in hun ogen en dan kan het irriteren... dus dat haal ik wel zo veel mogelijk weg.

En mag ik jullie nogmaals bedanken voor de aanwezigheid, gezelligheid en interesse! Degenen die er niet waren hebben volgens mij toch een leuk dagje gemist...

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:09

Francis schreef:
Degenen die er niet waren hebben volgens mij toch een leuk dagje gemist...

Ja, dat geloof ik ook
Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wie weet volgend jaar bij het nieuwe showseizoen, want halteren zit er met mijn dametje dit jaar dus echt niet meer in Verdrietig

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:26