Endurance Lage Vuursche

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 22:10

Karin schreef:
Ik heb goede ervaringen met Linda aan de telefoon, word ook altijd meteen en efficient geholpen! Lachen

Ok ok ik geef me over ik zal dr morgen wel bellen.
Ik zit trouwens niet naar mn brievenbus te staren hoor Knipoog ik wacht gewoon rustig af.....
Maar ik bedoelde eigenlijk dat als je belt krijg je iemand aan de lijn ( logisch Haha! ) dan word je doorverbonden, en nog eens door verbonden en misschien zelfs nog een keer. En elke keer hetzelfde verhaal vertellen....pfff en dat is me nou al 3 keer gebeurt bij het KNHS dus vandaar dat ik geen zin heb om te bellen, maar vooruit dan maar weer Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:12

Linda heeft een rechtstreeks nummer. Knipoog

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 22:20

Ohw dat wist ik niet...
Ik heb 2 telefoonnummers van het KNHS. Het 'gewone' nummer en het telefoonnummer ivm aanvraag paspoorten. Dat kreeg ik vorige keer omdat ze me niet door konden verbinden.
Heb je dat nr?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:47

Yup, zie mijn PB! Lachen

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 22:52

Dank je!
Staat genoteerd.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 23:32

Nou, ik heb niet hoeven bellen...
Vanmiddag belde mn vader dat de post was gekomen en dat er 'iets' van het KNHS bij zat. Dus gelijk opengemaakt die handel en voíla: mijn startkaart is aanwezig Haha!
( plus een acceptgiro van 25 euro....Boos! )
Stelletje afleggers Knipoog , heel het circus kost me nu al 64 euro even een paspoort en een startkaart aanvragen..... ik ga een andere hobby zoeken... Zij zijn groot en ik is klein!

Ik heb trouwens vandeweek mn teugels én beugelriemen binnengekregen ( Jorie, bedankt nog!) en ik moet zeggen het staat super gaaf dat hele setje in het blauw.Echt heel stoer bij mijn kleine cross pony.
Dusss wij zijn er klaar voor, nu zondag nog een beetje redelijk weer!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:36

Galja schreef:
Ik heb trouwens vandeweek mn teugels én beugelriemen binnengekregen ( Jorie, bedankt nog!) en ik moet zeggen het staat super gaaf dat hele setje in het blauw.Echt heel stoer bij mijn kleine cross pony.
Dusss wij zijn er klaar voor, nu zondag nog een beetje redelijk weer!

Graag gedaan....... Verward Geloof ik....Voor wat eigenlijk bedankt????

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:41

later... als ik weer geld heb... wil ik die beugelriemen ook... die van mij zijn niet zo goed meer... dus het zit eraan te komen...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:54

Houden jullie er rekening mee dat het best wel eens klam en benauwd weer kan worden zondag? Voor morgen (zaterdag) wordt er een zomerse dag voorspeld: 25 graden met 50% kans op neerslag (onweersbuien aan het eind van de dag). Zondag zou het dan 23 graden worden met 70% kans op neerslag (nog steeds regen en onweer).

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:54

Ik heb die paarse beugelriemen nu, maar ze kraken.....hoop dat dat overgaat na 60km........
Maar schijnt te maken te hebben met mijn kunststof zadel....Grrrrrr

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:55

Ja hoor, mama Karin........ Regendeken en vliegendeken gaan mee......veel water ook natuurlijk!!!

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:16

Heel veel succes iedereen dit weekend in Laag Soeren. Het wordt erg lastig met dit weer denk ik... Ineens heel warm, vreselijk hoge luchtvochtigheid waardoor ze hun warmte niet kwijt kunnen, erg gaan zweten en dus veel vocht gaan verliezen. Dan de buien er op... Oppassen voor metabole problemen en tying up ed.

Oef wat klinkt dat negatief zeg Knipoog Dat bedoel ik dus niet Lachen

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:24

Hoe kunnen we daar het beste op regaeren, Nienke??? Ik hoop dat ze lekker gaat drinken. Ze krijgt zout door d'r slobber in de vet-gate en meestal gaat ze na de vet-gate wel drinken. Ik hoop het. Dus nog tips???? Graag!!!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 23:44

Jorie schreef:
Graag gedaan....... Verward Geloof ik....Voor wat eigenlijk bedankt????

Dankzij jou ben ik bij Goedhard.nl terrecht gekomen Haha! ( eerste pagina van dit topic ergens onderaan Knipoog ) en van jou wist ik dat er ook beugelriemen in die kleur waren....
Die van mij kraken ook vreselijk ( ik heb ook een kunstof zadel ) maar volgens mij wordt dat wel wat soepeler na een flinke rit.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 23:49

Karin schreef:
Houden jullie er rekening mee dat het best wel eens klam en benauwd weer kan worden zondag? Voor morgen (zaterdag) wordt er een zomerse dag voorspeld: 25 graden met 50% kans op neerslag (onweersbuien aan het eind van de dag). Zondag zou het dan 23 graden worden met 70% kans op neerslag (nog steeds regen en onweer).

Dit wordt voor mij de 3e keer Lage Vuursche en al die keren was het lekker klam ( vorig jaar geloof ik 32 graden??) was al blij dat het heel de week vrij cool Cool weer was en nu wordt het weekend schiet ineens de temp omhoog.....
Maar idd Nienke, heb je nog tips voor ons? Mij lijkt het wel verkoelend een regenbuitje op je rug na een aantal km's lopen. De regen is niet steenkoud dus volgens mij ken het weinig kwaad...

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:53

Neem dan maar genoeg geld mee, Galja. Equestrian Nomads staat er met een stand a.s. zondag.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 23:55

Jorie schreef:
Neem dan maar genoeg geld mee, Galja. Equestrian Nomads staat er met een stand a.s. zondag.

Verward

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:03

Nou ja, met allerlei leuke endurance spulletjes.......wordt ik altijd erg koopziek van.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 23:08

Oooo ik snap hem Knipoog
Nee, ik koop niks Schijnheilig ik wil wel kijken voor een dekje. Ik zag dat ze vorige keer dekjes hadden van een speciaal materiaal. ( soort schuimrubber maar dan anders)
Een vriend van mij die heeft er eentje voor onder zn westernzadel en dat is gewoon ideaal. Maar ik zag ook dat ze aardig aan de prijs waren....
Nee, ik koop niks..... Haha!
Veel succes morgen, misschien zie ik jullie nog!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 15:59

Dammit, afgekeurd bij de voorkeuring. Weeeeer gevoelige voorvoetjes. Ik vrees dat ik toch aan ijzers moet geloven. Snif. Ben met Baduh in de Soesterduinen gaan rijden. Zacht voor de voetjes, en kon ie toch nog even uitgebreid zijn benen strekken. Haha! Hoest met jullie gegaan?

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:45

Ik heb mijn eigen paard dus gegroomd die door een stalgenootje gereden werd! Is hartstikke goed gegaan!
Jammer dat je afgekeurd bent!

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:07

Heej dat waren jullie dus in die gekke gele jasjes Tong uitsteken. Schattig hoor.
Was er toevallig daar door het bos aan struinen. Je moet wat he, met zo'n gebroken nek. (Dus als jullie iemand met een nekkraag hebben gezien, dan was ik dat Knipoog )
Maar waar starten jullie nu vandaan ? Ik heb nog gezocht maar kon niks vinden

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:38

De start was bij "Dagrecreatie Drakenstijn", ik heb je niet gezien trouwens!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:48

Ik heb de uitslagenlijsten hier liggen, maar ik vind dat iedereen maar lekker zelf moet melden hoe hij/zij heeft gereden. Tong uitsteken

En Jorie heeft het ook super gedaan, net als Mandy & Monica voor wie ik groomde! Was een supergezellige dag, veel bekenden gezien en gesproken!

Ik wil ook weer endurance rijden... nog een weekje of zeven geduld...

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:12

Karin schreef:
Ik heb de uitslagenlijsten hier liggen, maar ik vind dat iedereen maar lekker zelf moet melden hoe hij/zij heeft gereden. Tong uitsteken

En Jorie heeft het ook super gedaan, net als Mandy & Monica voor wie ik groomde! Was een supergezellige dag, veel bekenden gezien en gesproken!

Ik wil ook weer endurance rijden... nog een weekje of zeven geduld...

hoe heeft carmen met mijn ex paardje fadilah gereden in klasse 3?
kan iemand me dat vertellen ik ben niks nieuwsgierig hoor Bloos!