Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Oh dus keer goed vooruit sporen is tegenwoordig geweld?
Benzz schreef:Shadow, in dit soort gevallen is eenmalig hard optreden nodig. Vooral omdat het op dit moment een hele gevaarlijke situatie opleverd.
Shadow0 schreef:(Dat je denkt dat er maar 2 mogelijkheden zijn, namelijk trappen of doormodderen, geeft denk ik jouw gebrek aan kennis wel aan.)
Benzz schreef:Shadow, in dit soort gevallen is eenmalig hard optreden nodig. Vooral omdat het op dit moment een hele gevaarlijke situatie opleverd.
Ts, wel zou ik in je dressuurwerk al nog meer werken aan gehoorzaamheid. En echt goed aan je been krijgen.
Popstra schreef:Uitstekende tip op een kruispunt [not]. Doen jullie het beide daarna idd mss nooit meer en bezorg je je medeweggebruikers daarbij een trauma voor het leven.Durf het bijna niet te zeggen hier op bokt maar zo een paard zou dan gewoon eens flink naar voren getrapt moeten worden!
Zo hard dat hij het de volgende x wel uit zn hoofd laat
paul29 schreef:germie schreef:
Dus nee, het zgn. dressuurweg, lange teugelen en grondwerk werken echt niet bij elk dier. Sommigen zijn gewoon erg lastig en worden misschien nooit geschikt voor een buitenrit.
Ik ben het met deze stelling eens.