Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

salamaleque schreef:Ik vind het lastig. Mijn oude Samshield cap is ook aan vervanging toe. Ik heb destijds een aantal merken geprobeerd en alleen de Samshield paste goed. Ik wil nu graag een met MIPS (Samshield heeft dat helaas niet) naar welk merk zou ik kunnen kijken? Ik heb een voorkeur voor zonder draaiknop en eigenlijk zou ik graag een aantal gewoon willen passen in de winkel. Bij Divoza en EJ is er vrij weinig op voorraad.
MarjanB schreef:salamaleque schreef:Ik vind het lastig. Mijn oude Samshield cap is ook aan vervanging toe. Ik heb destijds een aantal merken geprobeerd en alleen de Samshield paste goed. Ik wil nu graag een met MIPS (Samshield heeft dat helaas niet) naar welk merk zou ik kunnen kijken? Ik heb een voorkeur voor zonder draaiknop en eigenlijk zou ik graag een aantal gewoon willen passen in de winkel. Bij Divoza en EJ is er vrij weinig op voorraad.
Ik heb deze, wel met draaiknop https://www.ej.nl/veiligheidshelm-equit ... 71665.html

IndianSu schreef:Ik zweer bij OneK met MIPS. Ik heb een hekel aan verstelbare caps, mijn ervaring is dat je tijdens het rijden voortdurend moet draaien omdat ze op de een of andere manier toch weer losser worden. OneK heeft liners voor ovale en ronde hoofden, dus ze zijn perfect passend te maken. Ook zijn ze heel licht en ze staan ook nog eens mooi.

IndianSu schreef:Ik zweer bij OneK met MIPS. Ik heb een hekel aan verstelbare caps, mijn ervaring is dat je tijdens het rijden voortdurend moet draaien omdat ze op de een of andere manier toch weer losser worden. OneK heeft liners voor ovale en ronde hoofden, dus ze zijn perfect passend te maken. Ook zijn ze heel licht en ze staan ook nog eens mooi.

salamaleque schreef:Ik vind het lastig. Mijn oude Samshield cap is ook aan vervanging toe. Ik heb destijds een aantal merken geprobeerd en alleen de Samshield paste goed. Ik wil nu graag een met MIPS (Samshield heeft dat helaas niet) naar welk merk zou ik kunnen kijken? Ik heb een voorkeur voor zonder draaiknop en eigenlijk zou ik graag een aantal gewoon willen passen in de winkel. Bij Divoza en EJ is er vrij weinig op voorraad.

Zinzi_jewel schreef:Ik had een back on track
Zonder draaiknop met mips
De cap viel wel erg klein of had n verkeerd maat label . Had hem online besteld ( doe ik nooit meer )
En hem amper gebruikt doorverkocht .
MissyNr1 schreef:IndianSu schreef:Ik zweer bij OneK met MIPS. Ik heb een hekel aan verstelbare caps, mijn ervaring is dat je tijdens het rijden voortdurend moet draaien omdat ze op de een of andere manier toch weer losser worden. OneK heeft liners voor ovale en ronde hoofden, dus ze zijn perfect passend te maken. Ook zijn ze heel licht en ze staan ook nog eens mooi.
Ik heb er net eentje besteld. Ben benieuwd

ApplePapple schreef:Ik heb vorige week toch maar een cap zonder Mips gekocht. Ik wilde heel graag met, maar de keuze is zo beperkt nog.
2 modellen gepast maar zaten echt totaal niet. Dus toch voor Samshield gegaan, deze zat echt meteen goed.
 (hoewel ik wel een gepersonaliseerde versie heb besteld haha)
 (hoewel ik wel een gepersonaliseerde versie heb besteld haha)                                                         MissyNr1 schreef:

dus nu nog steeds geen idee of dat drukken op het hoofd een signaal is voor rond of ovaal hoofd en wat voor cap ik dus eigenlijk moet zoeken... Eigenlijk precies niks wijzer dus
 dus nu nog steeds geen idee of dat drukken op het hoofd een signaal is voor rond of ovaal hoofd en wat voor cap ik dus eigenlijk moet zoeken... Eigenlijk precies niks wijzer dus