Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoretteK schreef:Ik heb gisteren in de B paarden gereden, ben ook benieuwd naar de uitslagen!
Dressuur is altijd een uitdaging, de bodem in de ring viel ook erg tegen waardoor hij niet meer fijn liep. Springen had ik alleen wat tijdfoutjes, en de cross ook! Voor mijn gevoel ga ik geloof ik altijd harder dan ik echt gaMaar hij twijfelde nergens en liep overal zo over heen. Ben alleen benieuwd naar mijn stijlpunten
Heb verder ook niet gewacht op de uitslag, omdat ik mijn dressuurcoupon had
lovecortana schreef:DoretteK schreef:Ik heb gisteren in de B paarden gereden, ben ook benieuwd naar de uitslagen!
Dressuur is altijd een uitdaging, de bodem in de ring viel ook erg tegen waardoor hij niet meer fijn liep. Springen had ik alleen wat tijdfoutjes, en de cross ook! Voor mijn gevoel ga ik geloof ik altijd harder dan ik echt gaMaar hij twijfelde nergens en liep overal zo over heen. Ben alleen benieuwd naar mijn stijlpunten
Heb verder ook niet gewacht op de uitslag, omdat ik mijn dressuurcoupon had
Uitslagen staan op startlijsten!!
kikkerdril4 schreef:Anoniem schreef:Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?
Richard de Groot, even opzoeken op facebook
odD_Fotos schreef:Anoniem schreef:Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?
Heeft eventing Photo daar niet ook een poosje gestaan? Misschien GNS?