maximiliano schreef:xpattystagor schreef:
Je hebt precies mij niet! Ik was nr 7. Goed gelukt hoor! Heb een aantal mensen getagd
ohh nee s**t! ik zie het nu... ben net na nr 6 van plek gewisseld. waarschijnlijk ging jij dan net langs.. sorry!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NoGo schreef:Wij zijn ook even wezen kijken, hebben vanaf 129 gezien bij de cross, helaas was toestel leeg.
Overigens wel 2 ruiters gezien die niet fair waren tegenover de paarden, waarvan 1 een berisping kreeg van een controleur hehe dat mag minder.
Rest was leuk om te zien, vooral die blije koppie's richting de finish.
Wat wel nog even gezegd moet worden echt respect voor de nummer 142, dat meisje was echt super eerlijk tegenover haar paard en heeft uiteindelijk echt de tijd genomen om de waterbak door te komen!
(langs de kant ook een hoop positieve geluiden over haar gehoord!)
vibabu schreef:NoGo schreef:Wij zijn ook even wezen kijken, hebben vanaf 129 gezien bij de cross, helaas was toestel leeg.
Overigens wel 2 ruiters gezien die niet fair waren tegenover de paarden, waarvan 1 een berisping kreeg van een controleur hehe dat mag minder.
Rest was leuk om te zien, vooral die blije koppie's richting de finish.
Wat wel nog even gezegd moet worden echt respect voor de nummer 142, dat meisje was echt super eerlijk tegenover haar paard en heeft uiteindelijk echt de tijd genomen om de waterbak door te komen!
(langs de kant ook een hoop positieve geluiden over haar gehoord!)
Dit is wel een van de grootste complimenten die ik ooit heb gehad! Ik was 142