maximiliano schreef:xpattystagor schreef:
Je hebt precies mij niet! Ik was nr 7. Goed gelukt hoor! Heb een aantal mensen getagd
ohh nee s**t! ik zie het nu... ben net na nr 6 van plek gewisseld. waarschijnlijk ging jij dan net langs.. sorry!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
delen en taggen wordt gewaardeerd als je deelnemers kent NoGo schreef:Wij zijn ook even wezen kijken, hebben vanaf 129 gezien bij de cross, helaas was toestel leeg.
Overigens wel 2 ruiters gezien die niet fair waren tegenover de paarden, waarvan 1 een berisping kreeg van een controleur hehe dat mag minder.
Rest was leuk om te zien, vooral die blije koppie's richting de finish.
Wat wel nog even gezegd moet worden echt respect voor de nummer 142, dat meisje was echt super eerlijk tegenover haar paard en heeft uiteindelijk echt de tijd genomen om de waterbak door te komen!
(langs de kant ook een hoop positieve geluiden over haar gehoord!)

) Springen was een beetje onstuimig, de cross ging echt heel erg goed, heerlijk op ontspanning en vertrouwen kunnen rijden. Uiteindelijk een mooie zesde plek. vibabu schreef:NoGo schreef:Wij zijn ook even wezen kijken, hebben vanaf 129 gezien bij de cross, helaas was toestel leeg.
Overigens wel 2 ruiters gezien die niet fair waren tegenover de paarden, waarvan 1 een berisping kreeg van een controleur hehe dat mag minder.
Rest was leuk om te zien, vooral die blije koppie's richting de finish.
Wat wel nog even gezegd moet worden echt respect voor de nummer 142, dat meisje was echt super eerlijk tegenover haar paard en heeft uiteindelijk echt de tijd genomen om de waterbak door te komen!
(langs de kant ook een hoop positieve geluiden over haar gehoord!)
Dit is wel een van de grootste complimenten die ik ooit heb gehad! Ik was 142
dus hindernis 1 was even behelpen, hindernis 2 was best erg lastig. Een slingerend paard en een super smalle hindernis maar ging goed. Daarna ging alles eigenlijk vrij simpel, af en toe wat haperingen maar alles in 1x gesprongen. Behalve dus het water, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht aangezien het haar 1e B cross was en we nou niet echt hebben kunnen trainen. Na 1 aanrijpoging naar de andere kant van de bak gegaan, daar wel gelukt om natte voeten te halen, springt ze de waterbak uit richting publiek
maar goed even gewacht tot de volgende kwam maar die kwam ook het water niet in. Die even laten spelen, geprobeerd die te helpen door naar de andere kant vande waterbak te gaan. Niet gelukt. Inmiddels was zo weer terug op aarde en wat rustiger geworden, nog een keer geprobeerd en toen ging ze
!