Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dewi1996 schreef:Ik ook weer terug! Springen 1 balkje. Cross een domme fout bij hinderdnis 1. Verder een stop op hindernis 13, wat weinig ritme. Mijne wilde het bruggetje niet over na hindernis 9.verder heel erg tevreden! Leuk jurycommentaar.
Er was alleen iemand heel hard met paard en al in de greppel gevallen, iets van nummer 120? Heeft iemand er al meer over gehoord? Zag er ernstig uit, paard had ook bloed op zijn borst geloof ik.
Goldencore schreef:Ik heb vandaag met mijn D pony, B tussen de paarden gestart (nummer 11). Springen foutloos, 1 stop op hindernis 4 de afsprong die kent ze nog niet. Verder heel fijn gereden.
Ze heeft geen ijzers dus erg rustig aan gedaan veel bochten in draf en een hele rustige galop daardoor ook een vrij slome tijd
lovecortana schreef:dewi1996 schreef:Ik ook weer terug! Springen 1 balkje. Cross een domme fout bij hinderdnis 1. Verder een stop op hindernis 13, wat weinig ritme. Mijne wilde het bruggetje niet over na hindernis 9.verder heel erg tevreden! Leuk jurycommentaar.
Er was alleen iemand heel hard met paard en al in de greppel gevallen, iets van nummer 120? Heeft iemand er al meer over gehoord? Zag er ernstig uit, paard had ook bloed op zijn borst geloof ik.
Present! Naar omstandigheden maken we het redelijk goed.
Paard sprong ineens mega vroeg voor de greppel terwijl we nog dik 1 galopsprong moesten. Het gevolg was dat we midden in de greppel terecht kwamen en over de kop vlogen. Paard kreeg pijnstillers maar heeft veel oppervlakkige wondjes, liep heel erg stijf maar denk dat we pas morgen echt kunnen zien wat er aan de hand is. Hoofd was ook kapot.... flinke smakkerd gemaakt.
Met mij gaat het redelijk. Met brancard afgevoerd en vol op hoofd geland, deze nu helemaal dik, vrij weinig van te maken haha. Omdat ik vol op hoofd ben geland geen last van andere dingen. Hoofd doet mega pijn en bloedde ook flink maar het had veel slechter kunnen aflopen!
En alles is ook nog eens mooi gefilmd .![]()
Gelukkig met het andere paard een mooie 5e prijs behaald! (die was dus als eerste). Dit verzacht de pijn enigszins haha
xMaika schreef:Ik was foutloos met mijn knappe jonge paardje en heb de 3e prijs gewonnen