nicootjuh schreef:Super kikkerdril!! Succes daar!
Jeetje Bonnelover wat een pech, beterschap!
Bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekec schreef:Ondanks dat jullie mij waarschijnlijk nog niet kennen, en mijn doelen nog op een veel lager niveau liggen dan die van jullie gooi ik ze er toch even bij. Ik heb mijn paard sinds juli 2016 dus het is nog vrij groen allemaal
Dressuur: Toch wel L2 startgerechtigd aan het eind van het jaar. Dressuur zijn we al vrij ver mee (wijken, schouderbinnen, travers alles zit er al speels op) dus gok dat de B en L1 geen probleem zullen zijn (maar we gaan het meemaken). 7 mei staat mijn B debuut gepland.
Springen: Ik wil met springen geen grote doelen stellen want vind het zelf nog vrij spannend, maar aan paard zijn capaciteiten te zien is misschien L startgerechtigd (dus de B uit) een goede voor het eind van het jaar. Maar moet eerlijk zeggen dat de focus nog meer op de dressuur/crosslessjes ligt.
Crossen: Ik wil graag in september mijn eerste B SGW starten. Hiervoor dus veel lessen en oefenen. Gelukkig hier dichtbij een bos met hindernissen en veel crossterreinen in de buurt
Ik ben heel benieuwd wat er van terecht gaat komen!
Verder volg ik met bewondering jullie doelen (want ik stalk het SGW gedeelte van bokt een beetje, dus ken jullie wel maar jullie mij waarschijnlijk niet) en kijk ik nu al uit naar alle filmpjes en foto's!
SusanH schreef:Nee het staat niet op 1 meter, maar crossen is echt wel een andere tak van sport dan bijv een springparcours rijden. Daarom is 1 of 2 keer een oefencross rijden voor je officieel start wel aan te raden. Heb je trouwens ooit een winstpunt in het B springen gehaald? Zo nee, moet je eerst B+1 springen zijn, voor je een B SGW mag starten. Maar dat wist je vast al
SusanH schreef:Nee het staat niet op 1 meter, maar crossen is echt wel een andere tak van sport dan bijv een springparcours rijden. Daarom is 1 of 2 keer een oefencross rijden voor je officieel start wel aan te raden. Heb je trouwens ooit een winstpunt in het B springen gehaald? Zo nee, moet je eerst B+1 springen zijn, voor je een B SGW mag starten. Maar dat wist je vast al
maximiliano schreef:Hahahaha jaaa heel gek Lautje!!
Ik weet nog wel toen ik mijn 1ste B reed. Was springen al L gestart en had 1x BB gecrosst en stuk of 3 lessen gereden. Ik had dus totaal geen reglementen door genomen. Wist dus niet dat je de cross vooraf moest verkennenDegene bij het inrijden vertelde mij dat alle B hindernissen links waren. Reed hem nog foutloos uit ook. Wijze les geweest en kan de reglementen nu bijna dromen
davinci2412 schreef:Ik start aankomend seizoen met een jong paard(5jaar)
Doel is dus gewoon lekker rondjes toeren in het B en als het lekker gaat heel misschien al een L proberen maar eerst maar eens zien hoe hij het gaat aanpakken. Een echte cross blijft toch anders dan een training.