Leuk trouwens dat je ook dichtbij zit

Wij (mijn moeder en ik) gaan sowieso met z'n 2en starten, maar je kan altijd mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KNHS lidmaatschap is genoeg toch voor impuls? 
Kayleigh327 schreef:Mij leek wateren ook heel erg mooi! Maar is voor mij helaas wat te ver rijden (2 uur en een kwartier..).
Waarschijnlijk gewoon in Breda starten maar als het kan wil ik in Leersum starten, die is ongeveer 1.5 maand eerder![]()
Alleen even kijken of er dan iemand mee wil rijden aangezien dit dan de eerste wordt en ook nog eens een stukje rijden![]()
Buurmeisje heeft al een KNHS lidmaatschap alleen pony is 23..KNHS lidmaatschap is genoeg toch voor impuls?
Hilary schreef:Kayleigh327 schreef:Mij leek wateren ook heel erg mooi! Maar is voor mij helaas wat te ver rijden (2 uur en een kwartier..).
Waarschijnlijk gewoon in Breda starten maar als het kan wil ik in Leersum starten, die is ongeveer 1.5 maand eerder![]()
Alleen even kijken of er dan iemand mee wil rijden aangezien dit dan de eerste wordt en ook nog eens een stukje rijden![]()
Buurmeisje heeft al een KNHS lidmaatschap alleen pony is 23..KNHS lidmaatschap is genoeg toch voor impuls?
Bedenk wel even dat Leersum veel heuvels heeft en nogal wat steenslag. Als mijn eerste endurance zou ik niet Leersum kiezen (ik rij daar veel, paard staat aan de Utrechtse Heuvelrug en vindt die steentjes echt niet tof), eerder Kootwijkerbroek.
Faya__ schreef:Grolloo zou ik zeker voor lang gaan! Korte 1 is daar niet zo'n fijn rondje, ik had iig super spijt daar van afgelopen jaar!
Komen we elkaar vast wel tegen 
(Mocht buiten daar niet mogelijk zijn en dat is wel wat je wil, weet ik ook nog wel een ander plekje op 2 km van de startlocatie). De andere wedstrijden worden ook georganiseerd vanuit een pensionstal, dus denk dat overnachten op locatie wel mogelijk is, en anders in de omgeving sowieso! Worden dan wel behoorlijke afstanden in een weekend!
Ik denk dat ik voor de eerste wedstrijd in Leersum maar een stal ga regelen. AlaskaTorrie schreef:De planning lag klaar, maar enige spanning bij de jongeman gaat de boel wat vertragen.. Paar stapjes terug om goed op te kunnen bouwen en straks vol vertrouwen spanningsvrij rond te kunnen rijden...
.
, dus dat wordt nog even zoeken naar een alternatief... misschien Ommen.
Super veel zin in.