Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bonnelover schreef:Vraagje, in de cross krijg je voor elke weigering 20 punten, of bij de 1e 20, 2e 30??
Wie kan me dit uitleggen.
Ibalia schreef:Bonnelover schreef:Vraagje, in de cross krijg je voor elke weigering 20 punten, of bij de 1e 20, 2e 30??
Wie kan me dit uitleggen.
De 1 weigering is 20, de 2e op dezelfde hindernis is 40 strafpunten, 3e weigering is uitsluiting.
Heb je 3 weigeringen op 3 verschillende hindernissen dan krijg je 20 punten per weigering.
4 weigeringen in de totale cross, betekend dat je moet stoppen.
Bonnelover schreef:En hoe zit het dan met winstpunten.
JeaDH schreef:Bonnelover schreef:En hoe zit het dan met winstpunten.
Het discipline reglement eventing.
http://www.sgwdijkgatbos.nl/wp-content/ ... lement.pdf
nu helemaal duidelijk. Ibalia schreef:nicootjuh schreef:ja in zo'n stom on overzichtelijk bestand
![]()
![]()
Volgens mij juist heel overzichtelijk.
Vooraan een overzicht van alle onderdelen en daarna kun je scrollen naar je crossresultaten.
Ik vraag me af hoe jij het had willen publiceren.

met bv smalletjes, aparte hoekjes/lijntjes, op\afsprong Combi of coffin oid, bij het water iets van een hindernis inbouwen.
199,5 dressuur, springen slordig balkje, Cross foutloos en 16sec buiten tijd. Heb halverwegede cross besloten om het gas eraf te halen omdat we beide wat moeite kregen met de warmte. Onverwacht toch nog 6e prijs