Mooi dat het leuk was! Ik heb er heel veel zin in. Is voor mij lang geleden dat ik aan zoiets heb meegedaan en voor het eerst met Bo en Symphony samen. Dus ook spannend. Hoe lang van tevoren moet (of is het handig...) om aanwezig te zijn? Is een half uur genoeg?
Heb er ook zin in. Hopelijk krijg ik niet te veel last van mn knieën. Wij zijn er morgen een uur van te voren. Kun je rustig aan doen
Qimm
Geplaatst: 19-09-15 19:43
Je moet even inschrijven. In alle rust opzadelen en het is nog een stukje lopen van parkeren naar de start. Bij de start staan 2 oefensprongetjes dus daar kan je losrijden. Zou niet te weinig tijd nemen. Wij waren er 45 minuten vantevoren.
Symbeami
Geplaatst: 19-09-15 19:45
Ik moet eerst een auto ophalen, dan mijn bijrijdster ophalen, dan een trailer ophalen, dan weer naar huis de paarden inladen. Hopelijk lukt het allemaal binnen de tijd die ik er voor gerekend heb. Dan zouden we ongeveer 3 kwartier voor de start er zijn. Maar met mijn vriend weet je het maar nooit, die moet mee en is een ster in te laat komen.
Anouk nee draai geen proppen gisteren even wezen kijken je moet alleen in het begin ff rustig aan doen en aan het eind maar voor de rest is het alleen maar zand.
Volgens mij kun je prima zonder. alleen het eerste en laatste stuk is wat gladder, verder mooie bodem hoor. Als je een beetje kalm aan kunt doen is dat voldoende.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Vandaag om 10u gestart! Wat was het ontzettend gaaf zeg! Suuuuper benieuwd naar de foto's van alle fotografen. En die zandkuil, wat een kik, ik wilde nog een keer. Kwam ik er achter dat zie zandkuil nog geen 500 mtr van mijn stal afligt... Dus die gaan we vaker pakken!
Ik was toch te laat, maar dat kwam omdat 1 paard wat problemen had met trailer laden. Zijn we ruim een half uur mee bezig geweest. Maar toch gelukt en wat ben ik blij dat we er waren. Vond het echt super leuk! Die zandkuil was gaaf inderdaad, maar ook pittig zeg!
Qimm
Geplaatst: 21-09-15 22:14
Anouk_E schreef:
Jeroen van spoolder was er idd. En andre kuipers ?? Die heeft ze op facebook staan (van zondag)
Geen foto's van zaterdag?
Qimm
Geplaatst: 21-09-15 22:29
Ligt het aan mij dat ik bij spoolder niet kan bladeren in de foto's van zaterdag (maar wel in die van zondag)
Spoolder heeft helaas helemaal geen foto's van mij, alleen de staart van m'n paard staat er een keer op. Degene met wie ik reed staat er wel 2 keer op, maar wel meters na de sprong. Hopelijk kan ik van de andere fotograven wel wat vinden...