AnoukvW schreef:Texelse, wat betekend dat Nee/Ja op de lijst? Bij mij staat nl niks?
Volgens mij is dat of je HC start ja of nee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bonny_CT schreef:Cioccolato schreef:We zijn er het hele weekend dus ik bedoel van de stal op texel naar het terrein. We houden het heen en weer. Zij moet rijden terwijl ik paard klaar moet maken en van stal weg moet. Niet handig dus.
Dan neem je ze toch beide gelijk mee?
Cioccolato schreef:En dan een uur lang erop voor een proef rijden? Nee dat gaat niet werken
Bonny_CT schreef:Cioccolato schreef:En dan een uur lang erop voor een proef rijden? Nee dat gaat niet werken
Ik ga er vanuit dat je met de trailer naar texel komt? dan laat je ze toch daar op staan?
Sta je gestald op texel voor altijd is er vast wel iemand die ff kan helpen![]()
Ik kom op 1 dag heen en weer en dan staan ze ook op de trailer tussen door

odD_Fotos schreef:De sfeer zit er al goed in volgens mij! Dat word twee volle dagen fotograferen voor mij. Heb er in elk geval zin in! Morgenochtend vroeg al vertrekken en maandag terug, dus als er nog iemand een fotograaf nodig heeft op vrijdag of maandag, laat het maar weten!
Anders tot zaterdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__nina schreef:odD_Fotos schreef:De sfeer zit er al goed in volgens mij! Dat word twee volle dagen fotograferen voor mij. Heb er in elk geval zin in! Morgenochtend vroeg al vertrekken en maandag terug, dus als er nog iemand een fotograaf nodig heeft op vrijdag of maandag, laat het maar weten!
Anders tot zaterdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je ook foto's met de oefencross zaterdag middag?
Het zal iets langer duren voordat de bestelpagina is gevuld, door een niet al te snelle internet connectie. Alvast veel kijkplezier en tot morgen!