Ja hoe ging het bij mij..
Allereerst had ik al het probleem dat ik zondag tijdens de training na een stomme val op de punt waarbij ik om mijn hoofd gevallen ben een hersenschudding opgelopen heb. Ik voel me kiplekker op wat hoofdpijn na maar het ergste ik zie dus scheel. Dat wil zeggen mijn ogen konden niet meer focussen zag een hoop dubbel alleen als ik 1 oog dicht deed kon ik fatsoenlijk zien. Als er dus mensen af vroegen wat ik in gods vredesnaam aan het doen was..Maar ja je hebt je maanden op iets verheugd en dan wil ik rijden ook!
Zondag in de training heb ik met Athena de op/af sprong geoefend, resultaat ik stond 10 min bovenop dat ding met een paard wat er niet meer af durfde. Op zich geen probleem, maar mevrouw was nu dus doodsbang om weer daarbij in de buurt te moeten komen.
Het begon dus al met het probleem om naar hindernis 1 toe te komen.
Nou dat was uiteindelijk gelukt en t/m hindernis 13 foutloos en op weg naar een ideale tijd.
Van 13 naar 14 moest je natuurlijk rechts langs de op/af sprong en mevrouw gaat dus net voor de op sprong vol de ankers in en achteruit en zo. Helaas is dat als weigering aangerekend (is het ook natuurlijk maar voor mijn gevoel is dat geen weigering , snappen jullie hem nog??)
Nou toen eindelijk weer goed door kunnen rijden maar toen kwam de grootste challenge hindernis 17 weer op dat ding af en zelfs springen. Ik kreeg haar zowaar naar 17 maar daar helaas toch een stop.
Toen een mini volte gedraaid en haar er over gedrukt en de cross verder goed uitgereden.
Balen natuurlijk een beetje maar toch heb ik een zeer goed gevoel over gehouden aan de cross.
Voor het paard was het de alleer eerste SGW en ze pakte toch zeer netjes aan ondanks dat het normaal echt een angsthaas is.
Een filmpje voor de liefhebbers
Dan de pony, dat was gewoon weer in 1 woord WAUW!
Risky is pas 4 jaar oud maar hij pakt het crossen zo super op, hij heeft nu in totaal 4 crossen gelopen waarvan 3 foutloos. Dit was zijn eerste indoor. In de training zondag ook lekker de punt meegepakt en de groentekar en dat ging ook allemaal goed. Helaas gisteren een balk en vandaag toch wat te snel gereden, maar ik heb echt weer van mijn kleine mannetje genoten. Aankomend jaar lekker in de L starten.
Zo dat waren hele lappen tekst maar ben gewoon heel enthousiast.