Elsemiek ik heb je nog weer op de foto. Bij de trakener.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

muts_marijke schreef:Nee vindt was met Geert mee. Die moest alvast dressuur rijden voor morgen.
Ow Ik zag op de uitslagen 20 strafpunten bij [naam] staan vandaar dat ik vroeg waar ze de stop had.
Ze ging met zoveel vertrouwen door de cross! Alleen het alternatief genomen op hindernis 8, verder alles simpel foutloos! Heerlijk
Was daardoor wel te snel, dus daar wat strafpuntjes. Mooie bevestiging om het nieuwe cross-seizoen met een horloge te gaan starten 

muts_marijke schreef:Hoi hoi
Gefeliciteerd prijswinnaars!
Wij hadden ook een mooie dag. Paard liep heel erg fijn en vriendje is helemaal blij. Ze hadden 188 punten 1 balkje met springen en een foutloze cross en 11 seconde buiten de tijd. Leverde een 5e prijs op in de L.![]()
Ze waren nummer 9. Foto's zijn altijd welkom
Ik ook weer een heerlijke dag gehad in Barchem! Het was wel fris maar heb gewoon lekker onder een fleece dekentje gezeten haha. Nu alles op de computer aan het zetten en dan kan het verwerken van de twee dagen gaan beginnen

Franciska15 schreef:Poeh, hier een pittig parcours. Paard en ik zijn in Hattem onderuitgegaan midden in parcurs zonder aanleiding. Daardoor erg onzeker vandaag. Vandaag twijfelde hij erg, maar deed goed mee verder. Een stop op de dikke boom bij het grote water, daarna sprong hij er braaf in! Een galopsprong verdr stapte die waarschijnlijk in een kuil en lag op znknieen. Ik zat hierdoor voor het zadel. Het schatje bleef keurig staan en ik kon me weer in het zadel wurmen en verder gaan. Wel tijdfouten, maar toch uitgereden!
Voor de fotografen, ik was nr. 25!