SuperTammy en ons avontuur van het EK TREC in Italië...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: SuperTammy en ons avontuur van het EK TREC in Italië...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:00

Ik vind het een heel mooi verslag en prachtig wat je allemaal hebt gedaan.

Maar inderdaad, ik vind je ook gewoon te zwaar voor het paard. Als iemand overgewicht heeft, dat is ieders eigen 'keuze' of levensstijl. Ik heb echt niets tegen mensen die wat zwaarder zijn. Iedereen leeft zoals die zelf wil. Leven en laten leven... Totdat ze op een paard gaan zitten. Ik vind dat, als je wilt paardrijden, je gewoon niet te zwaar moet zijn. Het paard moet je wel meezeulen. Het is niet eerlijk naar het paard toe.

Melayka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 15:39

Ik denk ook dat het rijden voor jullie beiden stukken makkelijker zou kunnen gaan mocht er wat meer evenwicht komen in de fitheid van paard en ruiter. En dit zeg ik echt niet met kwade bedoelingen!! :j Maar wat een schitterend verslag, Wendy! Ik ben aardig jaloers op jouw avontuur! :) :)

Tika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:19

Waarom kan ik de foto's nou niet zien?

winnie70

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:38

Tika, gokje: ze heeft teveel (terecht) commentaar gekregen op haar gewicht. Ze heeft de foto's waarschijnlijk dus verwijderd zodat niet meer mensen het zien. Zonde, dat ze er niks mee doet...

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 06:14

winnie hoe weet jij nu dat het zo is. De reden van de foto`s verwijderen weet je niet. En dat ze is niks mee doet weet je ook niet. Ik vind nog al een beschuldiging. En terecht commentaar maak jij er van dat kan je niet maken. Zware mensen hebben ook gevoelens misschien kan je een poging doen om je in te denken hoe iemand zich voelt met deze beschuldigingen .

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:03

En daarom hier een slotje. De foto's zijn niet meer zichtbaar, dus is verdere discussie niet meer mogelijk.