Hier ook erg fijn gereden! Paardlief was heel erg relaxed. Ze was erg rustig en liet alles over zich heen komen. Dressuur reden we erg ontspannen (misschien iets te). Hier en daar wel wat foutjes wat resulteerde in 181 punten.
Bij het springen hadden we wat last van spanning, want ik was al zenuwachtig voor de cross die komen ding. Dus daardoor ging het inspringen al niet helemaal lekker en hadden we in het parcour 1 weigering, 2 balken en 7 strafpunten voor tijd.
Haar hartslag was na het springen 44

Inspringen voor de cross ging erg fijn en gaf mij weer een beetje moed. De cross ging erg fijn. Ze vond alles wel spannend maar liep braaf door. Twee alternatieven genomen ivm vertrouwen krijgen. Dus alternatief op de greppel en op het water. Ook ben ik een keertje rechtdoor geschoten terwijl we de bocht om moesten
dus samen met die alternatieven toch wat tijd verloren. Maar dat mag de pret niet drukken!! Want dit was onze tweede officiele cross en die zijn we gewoon foutloos rond gekomen!!
Super trots op mijn knappe paardje! Ik denk dat de glimlach op mijn gezicht de hele week nog wel zichtbaar zal zijn!
Na de cross had ze ook een keurige hartslag van 48
odilekk schreef:Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van uit mijn hoofd nummer 78 tot en met (ongeveer) 110, ik zal zsm een linkje plaatsen
Ik ben beniewd! Foto's vind ik altijd wel leuk
Ik was nummer 86 

was 109