Wij reden met nummer 45, om half 10 dressuur en om kwart voor 12 de cross.
Dressuur ging moeizaam, ik heb doorgaans een behoorlijk heet monster onder mij, maar vandaag wilde hij helemaal niks...
Moet ik wel bij zeggen, wij reden weer voor het eerst op gras sinds een jaar... en vorig jaar hebben we dus een flinke valpartij op het gras gehad met alle gevolgen van dien...
De pony liep dus echt op eieren vandaag bij de dressuur, ik kon er totaal niet aan rijden en kreeg er niks uit... Tjah, halverwege de proef de boel maar opgegeven en op zijn boerenfluitjes doorgereden. Het had toch geen zin meer.
Bij de cross was het gras gelukkig al wat droger, dus toen voelde hij zich wat safer.
We hadden 2 balkjes... 1 op de eerste hindernis en 1 op 16.
Wel super lekker gereden, de pony heeft een ijzersterke conditie en hij kon na de cross en het parcours nog wel een rondje

Bij het spring parcours werd hij op hindernis 3 door een geluid afgeleid en draaide hij zich half om

Tjah dan tik je de boel aan natuurlijk... Dus daar ook een balkje.
Ik zelf ben super tevreden, sinds ik weer kan rijden heb ik erg veel moeite met het springen en ik zorg daardoor voor problemen met de pony.
Vandaag hebben we echt super gereden en het was natuurlijk een oefening, ik ben blij dat we zo lekker hebben kunnen rijden.
Punten of plaats weet ik niet, ik kon na het parcours niet meer lopen dus wij zijn meteen naar huis gegaan...

was toch wel benieuwd... hadden geen zin om te wachten