Top georganiseerd wat mij betreft. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Top georganiseerd wat mij betreft.
We zijn weer aan de finish gekomen
)
helemaal top! MargreetW schreef:Hier ook een goede dag gehad met een foutloze cross. Verder een mooie dag gehad. En goed organisatie, niets op aan te merken maar ik zou wel graag voor de volgende jaren een kleine suggestie willen doen, nl. om het inspringgedeelte voor de cross niet zo dicht bij het starthok te plaatsen. Sommige paarden zijn al zo heet aan het worden dat het niet zo'n goed idee is om dan ook nog elke keer een tijdje langs het starthok te moeten rijden. Er waren ook weinig galoppeermogelijkheden daar en het werd erg druk met ruiters die aankwamen voor de cross en uitliepen na de cross.
dus ik was even benieuwd..
Ik kon alleen met geen mogelijkheid de wc vinden vanaf hindernis 2. Niet zo handig met een blaasontsteking
Ben niet zo bekend in Oenkerk, dus wist niet waar "De Vallei" was...
Tegen mij hadden ze ook niet Vallei moeten zeggen.
Moet hij eerst kunnen springen, momenteel is hij nog niet verder dan, waterplas, juk eroverheen.. en dan land hij in het midden. (hij heeft zichzelf soort van waterplas mak gemaakt inmiddels en kan er ook gerust in liggen rollen).