Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik rij zelf in dezelfde omgeving dus vind het wel leuk om erover mee te lezen! Chouchou schreef:Over de zware zandverstuiving: naast die zandverstuiving is een ruiterpad die veel minder zwaar is, ligt gewoon parallel aan de zandverstuiving, 5-10 meter ernaast ofzo, alleen heb je daar wel normaal zand. Mag je daar met de wedstrijd niet rijden? Dat pad is een stuk minder zwaar... Wel is er vaak een fotograaf op die zandverstuiving dus die zou je dan wel missen helaas, aangezien het minder zware pad door een rijtje bomen en ook een schrikdraad omheining wordt gescheiden van de zandverstuiving. Denk dat iedereen dan toch liever kiest voor een leuke actiefoto, maar zou het mogen? Dan kunnen mensen toch nog zelf kiezen.
MarietteRV schreef:Chouchou schreef:Over de zware zandverstuiving: naast die zandverstuiving is een ruiterpad die veel minder zwaar is, ligt gewoon parallel aan de zandverstuiving, 5-10 meter ernaast ofzo, alleen heb je daar wel normaal zand. Mag je daar met de wedstrijd niet rijden? Dat pad is een stuk minder zwaar... Wel is er vaak een fotograaf op die zandverstuiving dus die zou je dan wel missen helaas, aangezien het minder zware pad door een rijtje bomen en ook een schrikdraad omheining wordt gescheiden van de zandverstuiving. Denk dat iedereen dan toch liever kiest voor een leuke actiefoto, maar zou het mogen? Dan kunnen mensen toch nog zelf kiezen.
Dat pad naast de zandverstuiving is GEEN Ruiterpad...en nee daar mogen we dus niet overheen, zeker niet tijdens de wedstrijd.
Ik heb er een aantal weken terug getraind om eens te proeven van de omgeving. Ik vond het behoorlijk tegenvallen, maar het had toen ook wel enorm geregend en sommige ruiterpaden waren zulke diepe plassen geworden dat Daya tot aan zijn knieen in het water liep
Ben benieuwd of ik misschien een deel van de route heb gereden toen.
) vond ik erg zwaar... Ik train normaal hier in Castricum, in het duin, dus ik was er altijd heilig van overtuigd dat mijn paard wel gewend was aan een pittig stukje zwaar zand, maar hier viel dat even flink tegen

MarietteRV schreef:Op dit moment hebben we nog dringend behoefte aan 8 mensen voor de zaterdag. 2 vetgatemedewerkers (waarvan minimaal 1 ervaring moet hebben) en 6 oversteekhulpen. Dit is echt het minimum wat we nog nodig hebben om de wedstrijd door te kunnen laten gaan. Zolang we zo weinig mensen hebben gaat het om hele dagen waarbij de begintijden wel iets verschillen, allemaal tussen 7.30 en 10.00 en de eindtijd waarschijnlijk voor 16.30 is (vetgate zelfs 15.30). Wie komt ons helpen?