[WN] Vandaar een 30+ kamp...................

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 19:26

Gezellig, hoe meer mensen hoe meer vreugd. En je leert je mede-bokkers ook kennen........ Knipoog

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:42

Lijkt me echt super gezellig! Ik hoop dat Jagger dan inmiddels ook alleen kan staan en alleen op de trailer kan, want dan neem ik hem graag mee. Hij is dan per slot van rekening al anderhalf! Niet te geloven.
Wanneer er een datum bekend is dan houd ik de dagen vrij!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:09

FlyingHigh schreef:
IK WIL NAAR PONYKAMPPPPPP!!!!! NU!!!!!!!!!!!!
Man oh man, ik lig weer helemaal dubbel van het lachen achter mijn puterje, heb even de foto's weer bekeken, geweldig!!!!!!!!!

Het was ook geweldig! Duurt veels te lang eer dat het weer zo ver is. Wij "dertigers" weten wel een aardig feessie te vieren Haha!

bluezarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:18

Natuurlijk kijken ook wij van de Jackeroo stables uit naar het volgende 30+ Bokt kamp!!!!!!
Sil en ik hebben het er van de week nog over gehad en gaan in januarie bezig met het Bokt kamp. Dus nog even geduld...........
Er zullen misschien wel wat dingetjes veranderen, we zijn natuurlijk weer een stukje verder bij ons op stal met de verbouwing, maar ik kan nog niets zeggen over het aantal deelnemers dit jaar, aktiviteiten enz.
Wel wil ik herhalen dat de Bokkers van vorig jaar voorrang krijgen, maar dat zijn jullie vast niet vergeten.
Ik zou zeggen: Tot de volgende Briefing........................

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 20:24

O nee, dat zijn we zeker niet vergeten Lachen
En we zullen ervoor zorgen dat jullie ons wederom ook niet meer zullen vergeten Lachen

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:36

Hoe kúnnen we dat vergeten, gniffel de gniffel.............vertel, wat is er inmiddels alweer veranderd??? Als er meer deelnemers gaan komen, wat ook meer tentjes gaat betekenen, moeten we misschien een ander weiland in beslag nemen met ons tentenkamp, Lachen, maar waar moet het 6-kamp dan nog gehouden worden?? Ojeeeeeeeeee..........

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 21:51

Nee flyinghigh je komt NIET onder het 6-kamp vandaan........ Knipoog

stokpeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:10

hey allemaal zo te zien ben ik boven gemiddeld! ( ook wel eens leuk)
ik wordt 40!!!
maarre het leven wordt er alleen maar leuker op!!
meer tijd voor de paardjes dan ooit, geen extreme carrieredrang meer, (werken is nu gewoon leuk en relaxed), kids uit de luiers en thuis heerlijk allebouwwerken klaar huis, stallen, bak en land!! yep, 40 worden is leuk... op naar de 80!!

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:11

bluezarka schreef:
Natuurlijk kijken ook wij van de Jackeroo stables uit naar het volgende 30+ Bokt kamp!!!!!!
Sil en ik hebben het er van de week nog over gehad en gaan in januarie bezig met het Bokt kamp. Dus nog even geduld...........

Volgende maand al beginnen met de voorbereiding!!!!!!! nou dat gaat dus weer wat worden van de zomer. *LOL* Nou kom maar op hoor we zijn er klaar voor. yahooo let's go. Laat die oude taarten maar schuiven daar in het verre friesland.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:21

Ahh, reactie van het Friese front! Ik ben erg benieuwd naar het boktkamp en hoop dat er een plaatsje voor mij is. Zo niet, dan kom ik gewoon een dagje 'buurten'.

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:08

.... en als ze me dit jaar weer vergeten te vertellen waar ik moet zijn wordt ik wel BOOS!.... ahum Knipoog

Ik weet alleen nog niet wat dan te doen... Gsus meenemen en de boel voor iedereen een drama maken.... nou nee, geen goed idee. Bullit meeslepen? .... mmmm misschien wel goed voor het wennen aan vervoer en dergelijke... lekker zo'n kleine baldadige hengst erbij.... en Jagger misschien ook erbij.... allebei met hormoontjes en zo.... mmm ik vraag me af of sil daarop zit te wachten Knipoog ach we horen het nog wel ... anders gaan we idd gewoon kijken he gera Haha!

Citaat:
maarre het leven wordt er alleen maar leuker op!!
meer tijd voor de paardjes dan ooit, geen extreme carrieredrang meer, (werken is nu gewoon leuk en relaxed), kids uit de luiers en thuis heerlijk allebouwwerken klaar huis, stallen, bak en land!!

nou je hebt het goed voor mekaar hoor stokpeerd.... ik zit nog met een klein mannetje van 2, ben net verhuisd, moet de hele boel nog doen en ga straks maar weer opnieuw aan het werk.... mmm ik heb het niet zo best geplant allemaal geloof ik Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 10:19

Sprite, gewoon je paard meenemen. Ook ik heb voor het kamp sil gewaarschuwd dat pride nogal eens raar kon doen maar het was geen probleem Lachen Achteraf viel het reuze mee maar ik heb toch echt wel de beginstukken met zweethandjes gereden. Ik denk dat het juist ook een mooie gelegenheid is om je paard ergens aan te laten wennen/mee te leren omgaan omdat het gewoon een gezellig en gemoedelijk clubje is. Geen wedstrijdstress of wat dan ook.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:23

Wat lees ik nu?
Een kamp?
Waar?
Wanneer?

Mag ik meedoen?

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:43

JAAAAAA!!! Ik wil ook weer lekker feesten.
Afbeelding
Als ze in Friesland in januari al beginnen met de voorbereidingen beloofd het toch weer een waar spektakel te worden.
Moeten de deelnemers zich misschien ook alvast voorbereiden (een act verzinnen o.i.d.) of wordt het in 2004 heel anders?

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:47

O. neeeeeeeee geeen act. hellup. maare nanouk ik mag volgend jaar wel met jullie meedoen he.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:45

Tuuuuurlijk mag je met ons meedoen! Heb je al een ideetje????

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:11

Nanouk schreef:
Tuuuuurlijk mag je met ons meedoen! Heb je al een ideetje????

Ikke, ideetjes??? Haha! Haha! Haha! wat denk je zelf, neeeee zo crea ben ik niet hoor. Cool

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:37

Nou dan moeten we maar eens gaan brainstormen...................................
Hoewel we onze vorige act ook pas 2 dagen voordat het kamp begon hadden bedacht Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 18:22

Zucht dan zullen wij (JA, JIJ OOK FLYING HIGH Lachen ) toch ook aan de bak moeten vrees ik..........

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:38

Kijk dat bedoel ik nou, 2 dagen van te voren bedacht en ontzettend leuk. Dan moet je wel enorm crea zijn. ikkke kan wel uitvoeren maar niet bedenken hoor. Dus tja heb je wat dat betreft niet veel aan mij. Bloos

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:56

Wordt dit een variant op het plussies forum? Lijkt me wel leuk. Want het is er altijd zóóóó gezellie bij 40 plussies, maar ik mag nog niet mee doen omdat ik nog niet aan mijn paardenpraat-quotum zit.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:04

Carien
het lijkt nog niet op het plussiefurum. Het is hier ook gezellig, maar anders. En gewoon een beetje doorposten! Je bent van harte welkom. Namens de plussies...
Anya

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:37

Sprite, je moet Bullit in ieder geval gewoon meenemen. Jagger is van zijn leeftijd en dan kunnen ze samen dollen en in een stalletje. Jagger is heel vriendelijk en zal Bullit zijn manen heel houden Knipoog Ik probeer Jagger mee te nemen om hem aan een andere omgeving te laten wennen en hem een keer bij zijn dikke vrienden weg te halen, want hij wordt echt veel te afhankelijk van ze, merk ik al.
Ik heb nog even de tijd om hem te leren alleen te zijn....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:23

Nanouk schreef:
Nou dan moeten we maar eens gaan brainstormen...................................
Hoewel we onze vorige act ook pas 2 dagen voordat het kamp begon hadden bedacht Haha!

Misschien hoeven wij dit jaar dan niet Nanouk! Onze beurt is geweest en wij geven de toorts door aan Cornelie en Flyinghigh!!

BTW, je bent weer een beetje in het land der levenden want na bijna twee weken zit je weer een beetje rechtop achter je computer Vriendjes zijn? Uche uche, proest proest Ach gut

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:05

Jeee dan moet je jezelf nog voor gek zetten ook Party!!

Dat kost me meestal niet zoveel moeite,mag ik mee.

Please please please please please Haha!