Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daphneM schreef:
vind dat je niet zo moet doordrammen
tis haar eigen paard zoek lekker zelf een paard, of neem je eigen paard als je die hebt, waarop jij het volgens jou veeeeeeeeel beter kan en ga je daar druk om maken
en ts. wis het filmpje maar hebben ze nix meer om over te miepen ook
ik heb wel meerdere paarden, dus dat komt goed, en ik rij ook op mijn manier
Met RUST en RESPECT!!.. En geen getrek en geschop..
En vooral niet met een 3 jarige.........
Waarom zou je ja en amen moeten zeggen op een filmpje? Zij plaatst iets, en wij zijn vrij om te reageren toch?.
Dus van waar deze reactie?...
Bang voor de waarheid?
daphneM schreef:
vind dat je niet zo moet doordrammen
tis haar eigen paard zoek lekker zelf een paard, of neem je eigen paard als je die hebt, waarop jij het volgens jou veeeeeeeeel beter kan en ga je daar druk om maken
en ts. wis het filmpje maar hebben ze nix meer om over te miepen ook
ik heb wel meerdere paarden, dus dat komt goed, en ik rij ook op mijn manier
Met RUST en RESPECT!!.. En geen getrek en geschop..
En vooral niet met een 3 jarige.........
Waarom zou je ja en amen moeten zeggen op een filmpje? Zij plaatst iets, en wij zijn vrij om te reageren toch?.
Dus van waar deze reactie?...
Bang voor de waarheid?
Want jij niet alleen, maar niemand rijd perfect
Jadybabe schreef:Beste DaphneM.
Jij bent nou net een van die mensen bij wie ik even op het profiel ben gaan kijken.
Zo te zien ben je in ieder geval niet te laat op je paard gestapt als die er met zijn 8 maanden onder het zadel al zo bij loopt als 3 jarige. Kan ik niet zeggen met die van mij van 4,5 lentes jong
.
Bon_ita schreef:Laat je door al deze reacties niet tegenhouden om foto's te blijven posten, je hebt een erg leuk peerd.

Beeb is echt onwijs braaf en volgens mij ook niet heel snel overdonderd voor zover ik met de meeting kon oordelen. Ik heb echt tig moeilijkere modellen gehad die het allemaal spannend en doodeng vonden en Beeb bleef zo braaf staan