Ik vond het ook een superleuke clinic! Ben ook erg trots op mijn kleine merrie, die voor het eerst met koetjes heeft gewerkt! Al moet ze nog een beetje dapperder worden, maar met oefenen gaat dat helemaal goed komen. Ze heeft in ieder geval genoeg cow sense
Erg leuk om je in het echt te ontmoeten. Als je me jouw mailadres in een pb stuurt, kan ik je de filmopnames van jou sturen via WeTransfer.
Bimmetje, bedankt voor je compliment...ben ook heel erg blij met haar. Ik heb haar pas sinds februari, maar we zijn al een heel eind gekomen in die tijd. Aan de hand vertrouwt ze me volledig, maar onder het zadel vindt ze sommige dingen nog best spannend, net als gisteren. Maar ze deed het al ver boven mijn verwachting...snel maar weer naar Wendy in het voorjaar
ja meiden, was idd top om eens wat bokkers IRL te zien en grit, ja, heb de smaak enorm te pakken bimmetje, heb nog paar foto's gekregen van speurneusc die even was komen kijken, maar die zijn eigenlijk te wazig voor hier te plaatsen, wel fijn dat ik ze heb nu hopen op iemand die de 8e kan fotooen enne poess, zou leuk zijn als je kan komen kijken, trek wel warme kleren aan