[SGW] sgw helden/panningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yesorno

Re: sgw helden/panningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:11

Wij zijn op weg!! Veel succes iedereen!! :)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:28

Ik zit bij hindernis 9 en 10 om te fotograferen ( fel rode broek haha ) de foto's komen op de facebook pagina van equigeniek paardenfotografie te staan!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 11:13

Dressuren ging wel aardig, maar misschien dat ze in Limburg een stuk strenger punten. :p Om 2 u springen en daarna cross. Cross is wel erg bochtig en laag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 11:50

Zo net terug van de BB cross! heerlijk gereden, Wel wat glad de bodem. Maar verder zeer fijn kunnen springen en crossen!

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:25

Wij zijn ook net terug van de BB cross. Wat een mooie wedstrijd! Complimenten.
Goed geregeld, ook fijn overzichtelijk voor beginnende crosser.
In het springparcours een balkje, cross foutloos met een héle snelle tijd. En wat vonden we het geweldig. Snel weer ! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 16:04

http://www.youtube.com/watch?v=5RClPvIt ... e=youtu.be

Mijn beleving van de BB cross :) (helaas was halverwege mijn camera verzakt, Maar na een tijdje zet ik die weer goed :P
Je hoort mij af en toe schreeuwen, Dat was wanneer zij(of nouja misschien was ik het zelf wel) twijfelde. :o

Verder ook mijn complimenten aan de organisatie! Volgend jaar komen we zeker terug (dan wel BB dan wel B)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 16:35

Wij hebben ook een mooie dag gehad. Paard heeft weer veel geleerd, hij keek op veel hindernissen in de cross nog wel een beetje, maar wel alles foutloos gesprongen. :) Wel 15 sec. te langzaam daardoor. Was echt trots op hoe knap hij hindernis 3 (de opsprong) heeft gedaan. <3

Springen ook foutloos en gelijk daarna naar de DA, hartslag van 48. :D

Er zat wel veel tijd tussen het springen en de cross. Springen liep iets in en cross ging iets later van start. Ook waren er soms bij het springen combinaties die helemaal niet waren kwamen opdagen en daar was geen afmelding van bekend. Was bij zowel B-pony's als paarden. :? Echt raar, want als iemand niet gedressuurd heeft was dat toch al lang doorgegeven? Of zich sws niet heeft ingetekend aan het begin van de dag?

Dressuur 191, maar wij zijn ook nog echt B, dus was heel erg tevreden. :) Daarmee stonden we iets onder het midden, stelletje dressuurprikkers daar. :+

Weet niet hoe we geëindigd zijn, want thuis waren iets problemen met de geboorte van een kalfje, dus dat ging even voor.

lavinak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:27

Wat super dag! Complimenten aan de organisatie en het weer hielp natuurlijk ook mee :)

Het was ons debuut in de B, super spannend dus. Dressuur ging fijn, 207 punten. Met springen had ik een balk en een weigering op 8. Was ik al lang blij mee, de laatse tijd hebben we veel gestoeid om het fijne van het inspringen vast te houden in de ring. Dus ik kneep hem een beetje of we uberhaupt wel mochten crossen.
De start van de cross was niet best, weigering op 1 en op 2. Maar toen kwamen we in ons ritme! Zo trots dat ze de opsprong (met wel heel wat aansporing) in 1x nam *\o/* die vond ik best hoog! De rest foutloos afgelegd, ben hartstikke trots en vind het een mooi debuut. Nu werken aan tempo vasthouden en netter rijden :)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:33

+:)+

Noukie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:42

Ik zat vandaag bij hindernis 12 voor de B paarden en L pony's. Dat was wel echt een makkelijke sprong, eigenlijk iedereen ging daar zonder problemen over heen :) Alleen daarvoor was een hele scherpe bocht waar sommige combinaties, die heel hard reden, uit de bocht vlogen :=

Ubz_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:47

Weet iemand door wie er vandaag foto's gemaakt zijn. Ik weet dat equigeniek bij 9 en 10 en de middag bij 5 heeft gezeten. Maar volgens mij zijn er door meer mensen foto's gemaakt. Onder andere op de laatste hindernis van de BB.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:52

Klopt inderdaad ik ( equigeniek paardenfotografie ) heb s'ochtends ( BB pony's, BB paarden, B pony's ) foto's gemaakt van 9 & 10 en in de middag ( B paarden, L pony's ) foto's gemaakt van 5 en 6

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:52

en heb gehoord dat ereprijs fotografie er ook was

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:48

Kahawa: Super gereden! Denk dat je nog aardig bovenin staat bij de uitslag :)
Lavinak: Wat een super debuut !! Lekker dooroefenen en veel km's maken, dan kom je de volgende x ook gelijk over 1 en 2 :D

Ik had ook een top dag. Dressuur ging goed. Lekker rustig en relaxed: 213 punten. Daarna cross gelopen, op hindernis 3/4 na, leek t me prima te doen.
Opgezadeld voor t springen. Kwam ik aanrijden, waren er nog maar 2 voor mij. Liep een half uur in. Vond ik wel vervelend, dat had wat beter doorgegeven mogen worden. Wel een foutloos en fijn rondje kunnen rijden.

Daarna op naar de cross. Volgens mij een half uur losgereden en rondjes gestapt. Liep weer erg uit.
Maar super van start gegaan en zo fijn kunnen rondrijden!!
Foutloos en in 4.12 sec binnen!! Dus super.

Zelfde strafpunten als de eerste plek, maar zij zat 10 seconde dichter bij de optimale tijd. Dus uiteindelijk een tweede prijs :) !!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:06

Hier dan ook mijn verslagje :)

Ik had fijn gedressuurd, 200 punten en een 10e plaats. De plaats viel me eerlijk gezegd wel tegen. Foutloos gesprongen, en foutloos gecrosst. Wel 3.6 tijdstrafpunten, ik zat halverwege de cross op een verkeerd zandpad :+ en heb daarmee kostbare tijd verloren.
Paard kwam ook iets te veel terug voor de sprongen, maar wel fijn kunnen overtuigen om het toch te doen.
Dit alles goed voor een 6e plek.
Afbeelding

Leuke wedstrijd weer, en ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van de cross vond. Heel veel erg smalle sprongen voor de B en ik vond de aankleding/aanleuning wat sober. De bewegwijzering van de cross had ook beter gekund, als bv dat pad waar ik op kwam was afgezet met afzetlint, had ik die fout niet gemaakt. Hopelijk was ik de enige muts daar. Maar misschien ben ik nu ook wel erg verwend door de vorige wedstrijden.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:35

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:48

Venga: leuke foto en goed gereden!!
Cross was inderdaad qua aankleding een beetje 'saai'. Vond verder de route wel erg leuk en de sprongen echt prima te doen :)

Equigeniek: Zag de foto's van de B pony's ook al voorbij komen op fb!! Nu nog de B paarden :D

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:49

haha de B paarden komen nu aan de beurt! dus ga weer hard aan de slag haha!

lavinak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:42

Mooie foto venga!

Vond zelf dat alles wel goed aangegeven was, al was die scherpe bocht wel een uitdaging :p

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:59

venga schreef:
Leuke wedstrijd weer, en ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van de cross vond. Heel veel erg smalle sprongen voor de B en ik vond de aankleding/aanleuning wat sober. De bewegwijzering van de cross had ook beter gekund, als bv dat pad waar ik op kwam was afgezet met afzetlint, had ik die fout niet gemaakt. Hopelijk was ik de enige muts daar. Maar misschien ben ik nu ook wel erg verwend door de vorige wedstrijden.

Ik had gehoopt op iets minder scherpe bochten inderdaad en iets meer 'overzicht'. Paard kwam nu pas in het laatste deel echt lekker in het ritme.

Qua hindernissen had het ook iets gevarieerder gekund. Hindernis 3-4 vond ik wel erg mooi trouwens.

Hoewel dit misschien juist wel heel nuttig voor ons is geweest, want hij keek daardoor wel iets meer op de hindernissen dan normaal, maar nam alles toch mooi, wat ook goed kon doordat het een beetje aan de lage kant was. :)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:21

Nou ik heb al mijn foto's online! :D hoop dat er voor iedereen een leuke foto van de cross bij zit!

fleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:21

mmm zal ik mijn verslag ook nog plaatsen??

ik had best goed gedressuurd was 2de punten weet ik even niet meer.. en met springen foutloos (voor het eerst dat mijn pony geen balken er af gooit) en in de cross vloog ik er af net na hindernis 5 :( heel jammer omdat ik er best goed voor stond... sorry voor degene die ik allemaal op heb gehouden in de cross want ik lag in de weg

byeee x