Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(helaas was halverwege mijn camera verzakt, Maar na een tijdje zet ik die weer goed 
Wel 15 sec. te langzaam daardoor. Was echt trots op hoe knap hij hindernis 3 (de opsprong) heeft gedaan. 
Echt raar, want als iemand niet gedressuurd heeft was dat toch al lang doorgegeven? Of zich sws niet heeft ingetekend aan het begin van de dag?
Daarmee stonden we iets onder het midden, stelletje dressuurprikkers daar. 

die vond ik best hoog! De rest foutloos afgelegd, ben hartstikke trots en vind het een mooi debuut. Nu werken aan tempo vasthouden en netter rijden

!! 
en heb daarmee kostbare tijd verloren.

venga schreef:Leuke wedstrijd weer, en ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van de cross vond. Heel veel erg smalle sprongen voor de B en ik vond de aankleding/aanleuning wat sober. De bewegwijzering van de cross had ook beter gekund, als bv dat pad waar ik op kwam was afgezet met afzetlint, had ik die fout niet gemaakt. Hopelijk was ik de enige muts daar. Maar misschien ben ik nu ook wel erg verwend door de vorige wedstrijden.
hoop dat er voor iedereen een leuke foto van de cross bij zit!
heel jammer omdat ik er best goed voor stond... sorry voor degene die ik allemaal op heb gehouden in de cross want ik lag in de weg