Sue_ schreef:Nee die lage sprong voor de B gaf verder weinig problemen geloof ik. Maar de L-hindernis ging nog niet vanzelf. Toch veel die schrokken van de lage landing.
Nou volgende keer dan val je thuis maar.... tijdens zo'n cross is wel heel erg zonde.![]()
thanks voor de tip sue! en ik zal voortaan de B landing nemen want hij was in de breedte getrokken en ik nam de L kant omdat die mooi rechtui was en ik juist verwachte dat een dalende schuine landing meer risico zou geven dan een rechte stijlere landing
en volgende keer blijf ik gewoon weer zitten hihi! en als het eens in de 3 jaar gebeurd het pas over 3 jaar weer
Omgedraaid en het alternatief gepakt, pakte ze gelukkig heel fijn aan. Daarna had ze een hartverzakking bij het paddestoeltje, voorwaarts gehouden wel en in draf/ stap erover heen gedrukt. Toen kwam 7 (moest ze tussen 2 bomen doorspringen voor A en op 2 galopsprongen B), ze snapte niet dat ze daar door heen kon dus stond ze stil. Even laten kijken en ze sprong hem braaf.
Dit klinkt heel gemeen Sannnn....
Hahaha! Zat tot 3 ook niet echt helemaal lekker in t ritme en op 3 moest ik toch een beetje doordrukken (en dan spreekt mijn gezicht blijkbaar boekdelen 
Zal m'n best doen om ze nog zo mooi mogelijk te bewerken (vooral van de schimmel, daar was het licht heel lastig)