Er zal veel geleend moeten worden bij de bank en op een gegeven moment willen die eurocentjes terug zien en als dat niet lukt, tja dan ben je exit.......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilindra schreef:De Woodyranch staat trouwens ook te koop ( www.woodyranch.nl ), zit er gewoon geen markt in paardenvakantie´s op de Veluwe of zijn er al te veel locatie´s?
Mac"]
[quote="Ilindra schreef:De Woodyranch staat trouwens ook te koop ( www.woodyranch.nl ), zit er gewoon geen markt in paardenvakantie´s op de Veluwe of zijn er al te veel locatie´s?
Ilindra"]
[quote="Mac"][quote="Ilindra schreef:De Woodyranch staat trouwens ook te koop ( www.woodyranch.nl ), zit er gewoon geen markt in paardenvakantie´s op de Veluwe of zijn er al te veel locatie´s?
Sugarmiss"]Misschien wat aan de late kant deze reactie..... wilde toch wat aan je vragen Sugar.
En dat niet alle paarden goed op de benen staan is mij ondertussen ook wel duidelijk gemaakt.
[/quote]
[quote="Sugarmiss schreef:Laten we het erop houden dat ik ze zelfs voor particulier (recreatief) gebruik niet aan iemand zal aanbevelen en dat het meer dan 'een zwak voetje' betreft.

JerInTho schreef:Kan wel wezen dat jij er niet verder op in wilt gaan maar ik ben er toch nog niet helemaal klaar mee..
Citaat:Als ik dan jouw reacties lees gaan mijn nekharen toch even kriebelen. De meiden van de ranch werden eerder in deze topic hard aangepakt voor hun ongemanieerde, en in vele ogen, onprofessionele uitlatingen aan jouw adres. Maar als ik dan van jouw kant (nota bene de moderator van dit forum) lees dat deze paarden niet eens meer geschikt zouden zijn voor recreatief gebruik..... over onprofessioneel gesproken! Valt mij overigens ook op dat je eigen naam niet eens in je profiel staat......
Niet alles mag gezegd, maar wel veel zolang het binnen de gestelde Bokt-regels blijft. Gelukkig hebben we in Nederland zoiets als vrije meningsuiting. Het is geen verplichting overigens, net zomin als het een verplichting is hier te komenCitaat:Ik begrijp tevens uit de rest van deze topic dat als iemand zijn mening geeft zo'n beetje alles gezegt mag worden........ makkelijke instelling.
Het geven van een mening moet je los zien van de emotie. Het verwoorden van emotie binnen de gestelde regels is geen enkel probleem.Citaat:Volgens mij gaven de, begrijpelijk emotionele, dames van de ranch ook alleen maar hun mening. (wat een onzin overigens dat instructeurs geen emotie zouden mogen tonen!)
Citaat:PS. Normaal zit mijn vrouw onder deze inlognaam op Bokt. Val haar dus niet aan over mijn mening
Ilindra schreef:De Woodyranch staat trouwens ook te koop ( www.woodyranch.nl ), zit er gewoon geen markt in paardenvakantie´s op de Veluwe of zijn er al te veel locatie´s?
Ilindra"]
[quote="Ilindra schreef:De Woodyranch staat trouwens ook te koop ( www.woodyranch.nl ), zit er gewoon geen markt in paardenvakantie´s op de Veluwe of zijn er al te veel locatie´s?
). Ik heb mij er toen ongelooflijk geamuseerd en heb echt genoten van het western rijden. Ik rij nog steeds engels maar als ik de kans zou krijgen om nog es western te rijden zou ik het zeker doen. En dat dankzij de Veluwe Ranch en de instructie daar (van Marlies oa).