[SGW] oefencros haarle 23 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Re: oefencros haarle 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:12

Volgens mij staat iedereen op spoolder.net. Je moet even in de winkel daar kijken en dan krijg je alles, wat je op de beginpagina ziet is alleen de eerste foto van de geselecteerde tijd.

Steeffanie19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 21:44

heb de foto's oowk gezien :) maar vond ze nie soow denderend die me vader heb precies de zelfde foto gemaakt met ze prestorie camera XD dus ik hoef niks na te bestellen ga wel met de camera naar de hema hihi

Gaan er nog mensen trouwens naar leusden de 7de ?

Gerdy_Lola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:46

Ik heb zondag ook wat foto's gemaakt. Ik heb foto's gemaakt van ongeveer kwart voor 2 tot half 3. Ongeveer aan het einde van de cross. Ik zet een link voor de foto's op het fotografen topic!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:02

Ja toen was ik voor de tweede keer alweer naar huis... :+

Mado24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:26

Ik heb een leuk filmpje van 5 ponyruiters in 'de diepe kuil', de zandkuil.
3 bruine pony's, 1 zwarte en 1 schimmel, waarvan 2 met een rood dekje, 2 met een iets lichtblauwig dekje, de schimmel heeft een grijs dekje op. De groep is gestart tussen 9:00-10:00.
Ikzelf stond boven aan de rand van de kuil op een schimmel toe te kijken het was een mooi gezicht en heb er een filmpje van gemaakt. Wie weet wie dit zijn, dan kan ik ze het filmpje doorsturen