Cer schreef:Dofuzz, er is voor jou echt geen tussenweg he?
"Het is óf je rijdt wedstrijden, minimaal worldshowniveau, met alles wat daar aan training bijhoort, óf je bent een onkundige nitwit..." of begrijp ik je verkeerd?
dat begrijp je verkeerd cer. iemand die gewoon lol met de knol wil en daar happy mee is heeft mijn respect en laat ik met plezier in zijn waarde. wanneer ie dat ook nog eens op een zo goed mogelijke manier doet stijgt mijn respect. sterker nog, ik ken heel wat mensen die nooit een wedstrijd gereden hebben maar die ik toch aanzie als paardenmensen(in tegenstelling tot mensen met paarden) en wiens mening heel hoog inschat en waardeer. maar wanneer een onkundige nitwit (en die maken zich bekend door het soort discours dat ze voeren) mij gaat veroordelen gaan bij mij de haren overeind staan. ik kan met velen een discussie voeren, en we kunnen "agree to disagree". wanneer "agree to disagree" niet langer kan en iemand of zijn idee wordt gezien als dom en achterlijk ben je voor mij inderdaad een bevooroordeelde en narrow-minded onkundige nitwit.