Als je zus ook wat foto's van mij zou willen maken zou dat erg fijn zijn!

In een uur moet je alles wel redden toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor mij persoonlijk waren de hindernissen niet echt spannend, we hebben wel pittigere lessen gehad, maar ik heb toch een hoop tips gekregen waar ik goed wat mee kan. vooral hoe om te gaan met zijn terughoudendheid op het water en bij nieuwe hindernissen die hij nog niet van dichtbij heeft kunnen zien. dus ik ben erg tevreden.
Maar inderdaad niet meer geleerd van een ''normale'' instructeur.
Javayo schreef:ik zou bij een volgende x inderdaad ook niet gaan. vond het ook wel jammer dat niet iedereen enigszins van het zelfde niveau was in de groepjes; daardoor spring je toch minder. maar ach, was weer een leuke ervaring.
ik vond het persoonlijk niet zo belangrijk of ik les had van tim of egbert, beiden hebben veel ervaring, dus daar hoeft het niet aan te liggen. maar ben misschien niet zo penny

LuffB schreef:Ik moest proberen zo weinig mogelijk tegen te houden met mijn hand, wat erg lastig is voor mij omdat de pony heel sterk wordt en heel hard kan gaan. Wil haar zelf liever wat gecontroleerder rijden, maar moet zeggen dat hij wel gelijk had. Op de momenten dat ik mijn handen zacht liet zijn en weinig contact hield, sprong ze vol overtuiging over de hindernissen, op de momenten dat ik haar teveel terug wilde nemen of een ophouding niet goed had getimed stonden we voor een hindernis stil.
Hield m'n teugels altijd strak maar nu gaat het wel beter met ophouding wanneer ik geen controle meer heb en daarna weer ontspannen