[WN] Youth world games

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Re: Youth world games

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:14

@Gleyla: paardrijden in zijn geheel is duur. Misschien moet je dankbaar zijn dat je uberhaupt mag rijden en (voglens mij) zelfs een eigen paard hebt. Ipv mokken over het feit dat je geen paint hebt. Ik ken zat meiden die hun eerste lesje op hun 20e pas konden nemen nadat ze ervoor hadden gespaard en nooit een eigen paard zullen kunnen betalen. Such is life.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:19

nou, ik wil even kwijt dat ik de jeugdclub van de DPHC geweldig leuk vind. Iedereen staat altijd voor elkaar klaar. Ben je je laarzen vergeten, trek je gewoon die van een ander aan. Paard ziek? Geen probleem, dan mag je op een paard van iemand anders. Ik vind dat veel mensen daar nog wat van kunnen leren, gewoon klaar staan voor elkaar, niks geen geruzie of jaloezie. De eerste keer dat we op een clinic kwamen viel ons dit meteen op, en de sfeer is nog steeds zo. <3
:j

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:28

troi ik mok niet omdat ik geen paint heb. Moet ik mij blijven verantwoorden??? Als jullie het niet eens zijn met mijn mening, reageer er dan niet op in plaats van de topic te verzieken. Het is geen welles nietes spel. Het is een forum waar ieder zijn mening mag verkondigen. Discussie prima, maar dat is hier niet aan de orde omwille van meerdere redenen.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:40

Moderatoropmerking:
Denk dat we genoeg zijn afgedwaald en intussen het feitelijke doel van het topic uit oog zijn verloren. Graag hierbij weer ontopic en de rest laten rusten

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:00

hiphopje schreef:
nou, ik wil even kwijt dat ik de jeugdclub van de DPHC geweldig leuk vind. Iedereen staat altijd voor elkaar klaar. Ben je je laarzen vergeten, trek je gewoon die van een ander aan. Paard ziek? Geen probleem, dan mag je op een paard van iemand anders. Ik vind dat veel mensen daar nog wat van kunnen leren, gewoon klaar staan voor elkaar, niks geen geruzie of jaloezie. De eerste keer dat we op een clinic kwamen viel ons dit meteen op, en de sfeer is nog steeds zo. <3
:j

_/-\o_ juist verwoord! Zo heb ik dit ook ervaren. De paint Youth world games zijn een unieke kans, top dat de DPHC hier aan meedoet en veel voor de jeugdruiters doet! Was ik zelf nog maar <18 :-) Complimenten voor de ruiters die naar de States zijn geweest :D

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:17

Ach joh via bokt is het zo makkelijk om ff kirtiek en chagerijnig te reageren. Gewoon laten praten wij hebben het lekker naar ons zin gehad dat diegenen het niet me kan maken en daardoor zo stom gaat lopen reageren moeten we maar gewoon laten doen :p hahaha Maar verder is gwn gewoon inderdaad een super leuke club bij de DPHC en genieten we altijd van die clinics daar en hebben we ook super veel lol :) Met mijn 3-jarige leer ik er ook veel :d

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:55

Top hoor!
zou zooooooooo graag willen dat ik weer 16 was hahahahhahah
nee top gedaan, en lekker doorgaan!

gr
an

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:49

Ik ook, wil ook weer 16 zijn hihi.
Dochterlief hoopt stiekem dat ze over 2 jaar mee mag.
Dat word dus flink sparen!!! En ja, dat hebben we er voor over!!!

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:25

als je zoiets op die jonge leeftijd meemaakt, is een droom, en als je dat als ouder zou kunnen waarmaken, ja waarom niet!
super hoor...het is dat zoonlief paarden totaal niks vind!!

gr
an