Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arrows schreef:Een ruiter die NL kampioen wordt kan toch niet rijden want dat hoeft niet om NL kampioen te worden...
Arrows schreef:Stel precies hetzelfde paard (onbeleerd) zou te koop staan bij een particulier in de tuin als bij een dure trainingsstal. Dan zou jij automatisch het paard kopen bij die dure trainingsstal terwijl je het veel goedkoper zou kunnen krijgen bij die particulier?
Arrows schreef:Ok stel het paard wat je net hebt gekocht stond niet bij een trainingsstal maar bij de eigenaar zelf in de tuin..
zelfde paard, zelfde eigenaar.. andere locatie, andere prijs..
Zou jij het dan niet kopen omdat het niet op een trainingsstal staat? Als je dan niet ziet dat het paard goed is, staar je je dan niet blind op de trainer/trainingsstal?
Dat het minder vaak voorkomt... daar heb je gelijk in.. maar het is niet per definitie niet zo...
hollywood86 schreef:Er zit nogal een behoorlijk verschil tussen particulieren. Er zijn particulieren die zeer goed zijn en waar veel van te leren is en hun paard beter rijden dan menig non pro, van die groep zou ik zo een paard kopen.
Alleen bij veel non pro's staan gewoon niet de paarden die ik zoek. Als ik weer eens op zoek ben, dan bel ik je wel, mag jij een goed paard voor mij bij een particulier uitzoeken
Mister01 schreef:nou, na een paar weken in spanning te hebben afgewacht heb ik vandaag de uitslag van de PSSM test binnen: N/N![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik heb direct mijn advertentie aangepast, mbv de tips die ik hier heb gekregen, en nieuwe foto's die ik heb laten maken.
zou iemand eens een blik willen werpen en zijn/haar mening erover geven?
My_Little_P schreef:Ik vind het geen slechte advertentie, maarrrrr een quarter zonder papieren = geen quarter. Als ik jou was zou ik ze alsnog aanvragen!
Blanket schreef:@breakthelaw Zit net dit te lezen, kan erg interessant voor je zijn: http://americashorsedaily.com/how-to-re ... der-horse/ tot 31 december maar $300!