Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ferrose pakte dat stuk ook aan dus er is hoop voor ons

Nog gefeliciteerd met je 2e prijs!

Het is nu de tweede keer dat ze me zo in de steek laat tijdens de dressuur van de cross. En dat terwijl het op gewone wedstrijden steeds beter gaat. De link met de vorige keer (ook Markelo) is dat de dressuur niet afgelegen is. Zou ze het door hebben dat we op sgw zijn?
Toen ze er met anderhalf uur nóg niet waren, maar gewoon besloten te gaan zadelen voor het springen. Wou net opstappen toen ik mn punten terug kreeg. 151 Blij dat ik wel mocht springen... 
haha en natuurlijk weer commentaar op de lengte van de beugels. Tweede jury wel een voldoende. Daar gingen mijn sprongen ook wel erg fijn moet ik zeggen. Als met al een heerlijke dag, maar wel een beetje verbrand

Valyra schreef:Loetie jammer van je stop op 3 maar verder dus lekker foutloos uit kunnen rijden?
Had je al gesproken over de dressuur.. Echt heel balen
Je mag trouwens niet degene weer inhalen die jou heeft ingehaald he..
Ik had mijn voorganger ook ingehaald en nam het alternatief op de trakehner, zij ging rechtdoor dus kwam weer voor me uit. Heb de hele weg geroepen dat ze weg moest gaan, is gewoon rot kon niet lekker blijven galoperen omdat ik er anders te dicht achter zou komen, voor het water ging ze eindelijk aan de kant nadat ik echt hard begon te schreeuwen. Zul je zien dat die van haar stopt bij het water en die van mij dan ook niet meer wil (zoals MIR vorig jaar had) uiteindelijk was mijn voorganger ook bij het water gestrand dus ben blij dat ze stopte.. Toch is het vervelend omdat het ophoud op de een of andere manier..
Volgemde keer dus iets minder social rijden. 

M_i_R schreef:ziet er goed uit Sanne! maareh, wel wat beter voor je kijken
mijn foto is wel mooikan er maar één vinden, kan dat kloppen?

)