Marloeske, wat super van de hindernisjury dat je mocht oefenen! dat zie je toch niet vaak tijdens de cross zelf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Volgende keer gewoon een stapje erbij en dan wel foutloos
Man0n89 schreef:De blok hebben ze nog veranderd net voor de starts. Ze hebben er nog een stuk afgezaagd aan de achterkant en meer grondlijn weggelegd.
We hadden wat discussie onderweg. ik wilde via de draf wisselen van galop en owen wilde alleen nog door galopperen. In de cross goed van start. Wel aardig wat aarzelingen in het begin. Naar 3 toe wilde hij ook rechts afdraaien. Alle zeilen bij moeten zetten en toen hij 3 echt in het vizier kreeg ging hij er wel heel fijn overheen. Ik vermoed wel dat deze scene me de lage stijlpunten heeft opgeleverd. Bij 4 moest ik hem ook even doordrukken. Op die (voor zover ik wist nog heeeeel brede houtstapel) moest ik vooral mentaal alle zeilen bij zetten om niet te gaan mutsen. Dat lukte en we gingen er doodsimpel overheen. Bij 8 maakt ik de domme fout om zelf de greppel te gaan zoeken en daar stonden we dus half stil en toen overheen. Dat werd als weigering aangerekend. Had ik zelf maar niet zo stom moeten zijn om in het gat te gaan kijken. 9 alleen even kijken en er op en. Op 10 kreeg ik de schrik van mijn leven omdat ik dacht het linker deel te moeten springen tot ik zag dat daar een kruis voor stond. Iek, dan heb je al galopperend maar heel weinig tijd om uit te vogelen waar je dan wel overheen moet. Met wat tijdfouten veilig over de finish gekomen.
Losrijden voor de cross was heel eng voor hem en merkte dat het allemaal wel veel indruk maakte. Op hindernis 1 en 2 had echt zoiets van baas wat wil je nu dit is niet om te springen hoor
Daarna kwam hij los en ging heel fijn aanpakken. Behalve hindernis 6. Die was echt to much voor hem. Vond het ook niet echt een B hindernis. Na paar keer proberen maar even stout geweest en er langs gegaan en doorgereden. De rest pakte hij weer heel fijn aan, trakhener zonder kijken terwijl hij dat nog nooit had gedaan. Na de brug gestopt, maar ben heel trots op Belizaar.