Hulene schreef:De cross zit er weer op, na een dagje met een aantal man hard doorgewerkt te hebben is nu alles weer spik en span in Deurne. Alles is goed verlopen en volgens mij was het een mooie cross! Zelf helaas niets gemaakt, 1e met dressuur met springen hindernis 6 voorbij gereden (was erg moe van al het meehelpen en korte nachten) en een weigering op hindernis 8 (alsnog stond ik 2e!!) en met de cross ging het super totdat ik bij de opsprong kwam. Ze heeft vaak zat een op-/afsprong gesprongen, maar ze had er geen zin in. Bij de 2e keer aanrijden pakte ze de opsprong wel, maar dat koste me wel m'n 2e plek. Tijd is normaal m'n vijand, maar nu zouden we ruimschoots binnen de tijd zijn geweest. Ach ja, volgende keer beter! Ik had nog een vraag, zijn er mensen die foto's hebben gemaakt die ik mag gebruiken voor een nieuw promotiefilmpje? Dan kunnen alle foto's van Wanroij eruit... Liefst van zowel het oefenen, dressuur, springen als de cross en in orgineel formaat. Foto's van de derby zijn ook van harte welkom. Je kunt een PB sturen.
ik heb een stuk of 100 foto's gemaakt van de oefencross op woensdag de 28e