[SGW] verslagen oefencross en indoor sgw deurne

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 16:21

Stal_Fiore schreef:
Hier gelukkig niet... het virus was er op de woensdag dus nog niet... haha

Pff, wees blij! Ik had zaterdag het gevoel dat ik nog nooit van mn leven zo ziek ben geweest... En dan ook nog eens lekker spierpijn dr bij. Niet echt oudjaarsdag zoals ik gepland had in ieder geval!
Stond dan dus ook op nieuwjaarsdag alle zooi nog lekker op te ruimen. Tjemig, wat heb je een zooi van 3 dagen op vakantie met twee paarden zeg, haha! Alles is nu wel weer lekker gewassen en ingevet. Kunnen we er weer even tegen in 2012 :)

Stal_Fiore

Re: verslagen oefencross en indoor sgw deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:37

Bah dat is inderdaad goed balen.

kwakkel007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:01

Marloeske schreef:
wie zat er nog meer in de groep die gepland was van 18 tot 19.
Als het goed is krijg ik morgen een boel foto's te zien, heeft volgens mij van iedereen wel wat gemaakt. Moet even kijken naar de kwaliteit want het was toch nog best donker binnen voor foto's.

Beetje laat maar ik zat ook in die groep! turquoise dekje en beenbescherming :)

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:30

De cross zit er weer op, na een dagje met een aantal man hard doorgewerkt te hebben is nu alles weer spik en span in Deurne. Alles is goed verlopen en volgens mij was het een mooie cross! Zelf helaas niets gemaakt, 1e met dressuur met springen hindernis 6 voorbij gereden (was erg moe van al het meehelpen en korte nachten) en een weigering op hindernis 8 (alsnog stond ik 2e!!) en met de cross ging het super totdat ik bij de opsprong kwam. Ze heeft vaak zat een op-/afsprong gesprongen, maar ze had er geen zin in. Bij de 2e keer aanrijden pakte ze de opsprong wel, maar dat koste me wel m'n 2e plek. Tijd is normaal m'n vijand, maar nu zouden we ruimschoots binnen de tijd zijn geweest. Ach ja, volgende keer beter! Ik had nog een vraag, zijn er mensen die foto's hebben gemaakt die ik mag gebruiken voor een nieuw promotiefilmpje? Dan kunnen alle foto's van Wanroij eruit... Liefst van zowel het oefenen, dressuur, springen als de cross en in orgineel formaat. Foto's van de derby zijn ook van harte welkom. Je kunt een PB sturen.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:41

Wat jammer, Hulene! Maar wel weer een ervaring rijker.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:13

Hulene schreef:
De cross zit er weer op, na een dagje met een aantal man hard doorgewerkt te hebben is nu alles weer spik en span in Deurne. Alles is goed verlopen en volgens mij was het een mooie cross! Zelf helaas niets gemaakt, 1e met dressuur met springen hindernis 6 voorbij gereden (was erg moe van al het meehelpen en korte nachten) en een weigering op hindernis 8 (alsnog stond ik 2e!!) en met de cross ging het super totdat ik bij de opsprong kwam. Ze heeft vaak zat een op-/afsprong gesprongen, maar ze had er geen zin in. Bij de 2e keer aanrijden pakte ze de opsprong wel, maar dat koste me wel m'n 2e plek. Tijd is normaal m'n vijand, maar nu zouden we ruimschoots binnen de tijd zijn geweest. Ach ja, volgende keer beter! Ik had nog een vraag, zijn er mensen die foto's hebben gemaakt die ik mag gebruiken voor een nieuw promotiefilmpje? Dan kunnen alle foto's van Wanroij eruit... Liefst van zowel het oefenen, dressuur, springen als de cross en in orgineel formaat. Foto's van de derby zijn ook van harte welkom. Je kunt een PB sturen.

ik heb een stuk of 100 foto's gemaakt van de oefencross op woensdag de 28e :j

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:16

Zijn er van de laatste groep nog foto's gemaakt? :)

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:22

De uitslagen staan op startlijsten :) en mijn uitslag viel me mee! 12e :D

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:25

netjes hoor jaq. Echt jammer van die weigering...

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 08:17

alleen de uitslagen van de Zponys staan dr niet op

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 08:32

x_joyce_x schreef:

Daar deden er toch ook maar 2 mee? En aangezien jij eerste was, was die andere tweede toch :P haha

Maar wat waren er veel mensen verkeerd gereden in ring 1 zeg...

yentl_lipica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:20

Hulene schreef:

haha ik had bijna alle foto's van wanroij gemaakt die in het filmpje stonden;p En ik heb nog een paar foto's van de oefencross

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:03

Loetie84 schreef:
x_joyce_x schreef:

Daar deden er toch ook maar 2 mee? En aangezien jij eerste was, was die andere tweede toch :P haha

Maar wat waren er veel mensen verkeerd gereden in ring 1 zeg...

ja klopt maar dan hadden ze toch ook gewoon de uitslagen van kunnen geven ;) in het M was ik ook 1ste en daar deden er ook maar 4 mee :)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:19

Sorry dat ik wat later reageren maar na de cross gingen we meteen met de paarden op vakantie!

De cross ging echt super. Een foutloos parcours! Geen enkele aarzeling en ik heb het parcours onthouden! :+ ( op donderdagavond nog het parcoursgelopen en dan savonds nog het uit me kop geleerd en dan vrijdagochtend vroeg opgestaan en weer het parcours verkent :') ) want het was met springen al mis gegaan met 9 hindernissen(ik was de weg kwijt en draaide een volte met gevolg van 4strafpunten,,,,)

Maar uiteindelijk ben ik dan 8e geworden van ring 1!(23 mensen) dus voor de 1e keer een sgw ben ik echt super tevreden! Jammer dan van de strafpunten bij het springen want anders waren we 4e geworden....
Maarja nu zullen er nog meerdere sgw's volgen!

Xx

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:21

De foto's van Prokoni staan er op!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:37

Zijn er nog mensen die bij de oefecross van 14.15 nog foto's hebben gemaakt?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:18

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 04-02-12 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustraite. Derde in link geplaatst.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 11:53

Staan ook fotos van B ponies en B paarden op Eventingphoto.nl
(maar er stond maar 1 iemand in de bak toch?!)

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:12

Loetie84 schreef:
Staan ook fotos van B ponies en B paarden op Eventingphoto.nl
(maar er stond maar 1 iemand in de bak toch?!)

ja volgens mij ook maar 1 iemand :) hoezo dan?

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:24

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 04-02-12 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie overigen in link geplaatst. Voor meer foto's kan een topic op SGW-ITP geopend worden.

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:25

@lovecortana
foto 3 vind ik mooist
maar 1 ook :)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:01

haha ik dacht precies hetzelfde:p

Misschien maar 1tje zelf betalen dan....

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:24

ja dat kan ook!

ik mag 2 fotos uitkiezen alleen ze staan er nog niet op :\

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:40

Hmm Maartje, ik ga voor 1

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:09

x_joyce_x schreef:
ja dat kan ook!

ik mag 2 fotos uitkiezen alleen ze staan er nog niet op :\

't is maar wat je een probleem vindt ... 8-) ... overigens staan de uitslagen van de Z-pony's net als van de andere rubrieken gewoon op http://www.indoorsgw.nl/index.php/lijsten.