Sann, balen van je val
Hopelijk blijkt het toch mee te vallen met jullie beiden voor nu!BVW heeft lekker gereden met Frits en een mooi debuut gemaakt!
Sim heeft op 2 kleine storingen na ook lekker gereden en haar trakhener trauma overwonnen
EB heeft ook weer lekker gereden en een mooie prijs behaald!
Motje is voor het eerst sinds tijden weer eens L gestart en heeft de cross in ieder geval uit gereden! Toppie!
Bianca, gefeliciteerd met je prijs!
Margriet heeft ook lekker gereden, maar mag de volgende keer wat meer gas geven
Noor en Jer gingen als een speer in de rondte!
Ik heb ook gereden met Noes in het L. Dressuur was letterlijk en figuurlijk bagger
Springen begon ik wat te prutsen en dat leek nergens naar
En in de cross waren we foutloos met heel veel mazzel de bult af
Alle credits waren en zijn voor Noes
, die heeft aan alle kanten geholpen en is overal super braaf tussen de vlaggen door gesprongen. Ik ga mezelf maar is een flinke straftraining geven in de hoop dat ik haar de volgende keer toch wat beter kan helpen
, helaas zit ik sindsdien (20 juli) thuis, heb een operatie gehad en kan nog steeds weinig doen. Voorlopig geen paarden en dit jaar ook geen school..

Daarna weer fijn verder, tot de trakehner. We hebben eigenlijk nog nooit een trakehner als deze gesprongen en dan is te merken dat je gewoon te weinig traint, denk dat ze de L hindernis zo had gesprongen maar het donkere gat en dat je het donker in moest springen vond ze maar niets. Dus helaas, bij hindernis 14 was het over.