Endurance Ommen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:48

Jammer Sas!!! Maar verstandige keuze.
Bertus, misschien ligt het ook aan op welk punt je begint met meten, maar gelukkig kwamen jullie er wel uit. Het is in elk geval een hele verbetering met vorig jaar.
Tot zondag

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 00:41

Ganna, ik hoop niet dat je mijn vorige bericht als kritiek opvat.(Mirjam was al boos en vond het bericht veel te negatief Lachen ) Zo is het zeker niet bedoeld. Ik vind het juist er positief om de afstanden er bij te vermelden; dit bevordert de verkeersveiligheid. Het maakt nogal een verschil wanneer je weet dat je na 4 km. naar iets moet uitzien of dat je vanaf de eerste meter zit te zoeken. Scheelt een boel stress.

Mijn eerste ervaring met groompunten zoeken was erg negatief, vandaar dat het mijn aandacht heeft sindsdien, en zoek ik naar verbeterpunten.
Zoals al gezegd hebben we het goed kunnen vinden, maar dat was dan wel in alle rust, en ik probeer me dan voor te stellen hoe het zou zijn wanneer iemand op totaal onbekend terrein en met veel meer verkeer dat zou ervaren. Niet iedereen is immers in de gelegenheid om de route van te voren te verkennen.

Ik ben steeds begonnen met meten vanaf een punt/beschrijving waarbij een afstand genoemd werd en ik vervolgens het betreffende punt gevonden had. Daarna de dagteller weer op 0, en op naar de volgende afstandsaanduiding.
Nogmaals... niets dan lof voor het systeem, zeker omdat er steeds een bevestigings-aanduiding op volgt. (b.v. straatnaam, einde bos etc.)

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 07:50

iedereen heel veel succes en plezier in ommen. wij gaan genieten vam de 800 km ruiterpad in borger. weekendje met wat nvvr mensen op pad. dus de km gaan we ook maken maar dan niet op een wedstrijd.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 08:01

Goh, wat leuk!! Ga je met de sportfjord of met het arabje??

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 09:23

Uck mag dit keer genieten van al mijn aandacht. Ik weet dat het een luxe is twee paarden te hebben maar soms is het wel lastig om te kiezen wie je meeneemt. probeer het om en om te doen. dus nu de eer aan uck. die dan zich zelf weer helemaal het mannetje vind. ga zo naar stal dus allemaal succes in ommen en veel plezier

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 09:55

Ja, dat ken ik. Ga ik met de ene weg vind ik het zielig voor de ander en andersom.
Ik zou ze graag samen rijden, een handpaard. Maar dat schiet in de stad niet op!! Misschien ooit op een vakantie in een afgezet bos uitproberen.

Manoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:28

Ik ben helemaal niet bekend met dit soort wedstrijden maar mijn dochter lijkt het wel leuk kan iemand mij vertellen hoe dit in z'n werk gaat.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:29

Manoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:59

Bedankt mazzeltje ik zal even gaan kijken

brig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 13:35

mnouska kom gezellig eens kiken op een wedstrijd kan je meteen zien hou gezellig het is.
Voor iedereen die meedoet succes en misschien zien we elkaar nog omdat ik ga helpen bij de PA controle.

Manoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:35

Misschien komen wij wel even kijken waar moet ik zijn in Ommen dan?

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:25

Hoi Bertus,

Ik was bang dat je de beschrijving helemaal niet goed vond, vandaar dat ik toch even moest reageren. Ik denk dat verschillen kunnen komen door vanaf andere punten te meten, binnen bochten etc. Naya ik ga het nu niet meer veranderen maar zal er na de wedstrijd nog een keer naar kijken.
Ik zal Louis (mijn paps en trouwe groom, die met het "Groom Victim of Endurance" t-shirt) een complimentje geven, hij heeft de groomroute zo gemaakt als hij hem zelf graat zou zien.
Bedankt voor je reactie.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 15:46

Een eerste indruk:

ongeveer halverwege ...
Afbeelding

bij de PA was het snel gepiepd.. nog tijd over voor een plaatje
Afbeelding

het zit er alweer op
Afbeelding

klaar voor de thuisreis
Afbeelding

Hoop dat het gelukt is Lachen nu snel terug voor de prijsuitreiking

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 15:50

ben blij dat het een leuke dag voor jullie was, voor mij niet, zie verslag van de dag "Latoy trap gehad"

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:29

En en en hoe hebben jullie gereden

Ben benieuwd naar de uitslag

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:08

Leuke foto's!!! Vooral die laatste Haha!. Allebei zo lekker vrolijk.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 22:10

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:10

ik ga ook naar die enduance wedstrijd, het word mijn eerste,

kan iemand mij even toevoegen op msn die een beetje verstand er van heeft?

stuur maar een pb voor mn msn adres of kijk in mn profiel

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:12

Ik zou ook even het zoekgebeuren hier op loslaten want er staat genoeg erover!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:10

Heel oud topic, daarom een slotje.