[WN] Wiens paard staat hier op de foto????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tess

Re: Wiens paard staat hier op de foto????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:15

vivalavina@ja, toen ik mijn pony te koop had staan zij iemand; zet hem maar op de boot naar engeland en ik betaal als hij is aangekomen , het was een merie maar goed

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:00

VivaLaVida schreef:
Ik kreeg 2jr geleden ook een reactie op mijn haf door die oplichters.. heb toen dit terug gestuurd:

Citaat:
Hello,

I'm sure you have a loving family.
There are just a few thing you need to know before you buy my horse.
I couldn't sell him in the past months beceause he has a trauma. He bites a lot, it's now 2 years ago since he bit my dads hand off...., and past friday he bitt my cat to death.
With his birth several things went wrong:he is physically nog allright, and he had 5 legs (the 1 extra leg is not really a leg, it's more like a bump below his belly) But it isn't something you directly see, you really have to take a closer look at him.
The vet also said it's not bothering him.

Let me know if you're still interested and then we can close the deal.

en toen kreeg ik deze weer terug:

Citaat:
Thanks for your response, and i would like you to know that am much interested in buying the horse from you in which i will need the details to make the payment to you and here is the number you can reach me on +447045708977
If yes, kindly reply with the details as needed below :

NAME AS TO APPEAR ON CHEQUE :

HOME ADDRESS :

CITY :POST -CODE :

YOUR PHONE NUMBER{ home and mobile}

Understand that will be treated like a members of our family and shall also be given the best LOVE,CARING and 100% TENDER LOVE CARE also. and i will be sending you video clips of it to your Home address after is with my family for some times but i will make sure i send you pictures always for update with my
family.Waitng to read from you with the required information. Kind Regards

:') snap echt niet hoe mensen daar in kunnen trappen hoor..

hahaha! hilarisch gewoon! :') Ja daar trap je als weldenkend mens toch niet in?? Hetzelfde gebeurt trouwens ook met mobiele telefoons. Krijg je ook van die belachelijk slecht vertaalde mailtjes uit het buitenland. Tegenwoordig mag je dus ook wel bij een advertentie van je paard er onder zetten: "No shipping to foreign country's" _O-
Echt te triest voor woorden...

Paintless

Re: Wiens paard staat hier op de foto????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:01

tenzij ze uit het buitenland serieus geïnteresseerd zijn in mijn paard, dat veranderd het verhaal wel. maar dan mogen ze haar zelf op het vliegtuig zetten, nadat ze haar persoonlijk bij mij vandaan gekocht hebben.

(oh, niet dat ze te koop staat hoor, pff, ik heb dr net)

Libje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:07

Ik heb hem ook gemaild en kreeg precies hetzelfde mailtje als wat een stukje terug in het topic staat

Ik heb gezegt dat ik het niet helemaal vertrouwde dat vond hij erg en hij vroeg dan mijn nummer zodat hij me kon bellen jaa daag

Heb gezegt nee niet nodig ik wil gewoon langs komen! Ik wil het paard zien

toen zijn er mailtje gekomen met hoezo?! we kunnen toch eerst bellen vertrouw je me niet
Het is een lief paard etc etc nog wat banketstaaf koek

Nog 1 x gemaildt dat ik een afspraak kon maken maar dat ging niet hij wou ook eerst bellen etc etc

dus vind dit enorm raar en heb gezegt dat ik hem vertrouw en dat ik het hierbij liet zitten !
Nog mailtjes terug gehad met wer dat bellen en met is een mooi paard etc etc maar verder niet gelezen of beantwoord

( ik wist natuurlijk dat het nep was maar wou zijn verhaal wel eens horen :) )

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:02

@MF geweldig! Volgens mij als je mailt dat je paard half dood is zijn ze nog geintresseerd! :P Ze hebben gewoon een standaard reactie staan die ze iedereen sturen, als ze al reactie krijgen! :D

Ik heb mijn haflinger in 2005 naar Zweden verkocht en dat ging via een NL tussenpersoon in Zweden. Heb eerst t geld op mn rekening gestort gekregen en een week later is de vrachtwagen hem op komen halen en heb ik hem zelf op de wagen gezet. Volledig probleemloos dus. (Buiten de emotie natuurlijk ;) )
Maar dit soort lui zorgen er wel voor dat je niks meer durft met paarden buiten NL zowat.