Wie rijd er klasse 1 in Kootwijk? (16 april)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 05:29

El_shakeera schreef:
Wie rijd er de kennismakings klasse of klasse 1 in Kootwijk (16 april)?

Ik rij hem weer op ons Arabiertje Kenzo!
Bijna alles staat klaar, de laatste dingen nog even en dan ga ik naar het wedstrijdterrein :)
Hopen dat het net zo goed als KWB gaat!!

biancavos

Re: Wie rijd er klasse 1 in Kootwijk? (16 april)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 05:33

wij zijn onderweg..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 08:05

Veeel plezier allemaal!
Kijk nu al uit naar alle verslagen en foto's!

Yaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 09:05

ik zou meegaan als groom maar ben helaas ziek geworden :\

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 16:27

Mijnn verzorghaf heeft vandaag zijn eerste endurance wedstrijd in Kootwijk gereden met de eigenaresse en ik ben apetrots :D Hij is namelijk "ongetraind" mee gegaan omdat het paard wat eigenlijk zou starten, kreupel is geworden..Hij heeft de 30 km helemaal uitgelopen met veel plezier en weinig moeite, dus hij heeft blijkbaar een betere conditie dan we verwacht hadden :) Op de keuringen was steeds ook alles goed, hoewel de hartslag op het randje was (60 p/m)

Het groomen ging een stuk minder lekker, want we konden het echt slecht vinden :\ (volgende keer een goede kaart en goede TomTom mee!!) Hierdoor hebben we de eerste 2 groompunten gemist en konden we pas groomen iets voor de PA..Paard heeft er gelukkig niet onder geleden, want grooms van andere mensen waren zo lief om hun water te delen +:)+ Mocht het iemand van hier zijn, het was haf nummer 60 :P
Vond het een leuke dag met een leuke sfeer, maar een betere groom route-voorbereiding had ons een hoop stress bespaard :')

Hoe ging het bij jullie? :)

Karrimh: Ik zag volgens mij jouw trailer staan, kan dat? :D Met naam en foto van je paard op de zijkant?

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 16:52

Corelli schreef:
Mijnn verzorghaf heeft vandaag zijn eerste endurance wedstrijd in Kootwijk gereden met de eigenaresse en ik ben apetrots :D Hij is namelijk "ongetraind" mee gegaan omdat het paard wat eigenlijk zou starten, kreupel is geworden..Hij heeft de 30 km helemaal uitgelopen met veel plezier en weinig moeite, dus hij heeft blijkbaar een betere conditie dan we verwacht hadden :) Op de keuringen was steeds ook alles goed, hoewel de hartslag op het randje was (60 p/m)

Het groomen ging een stuk minder lekker, want we konden het echt slecht vinden :\ (volgende keer een goede kaart en goede TomTom mee!!) Hierdoor hebben we de eerste 2 groompunten gemist en konden we pas groomen iets voor de PA..Paard heeft er gelukkig niet onder geleden, want grooms van andere mensen waren zo lief om hun water te delen +:)+ Mocht het iemand van hier zijn, het was haf nummer 60 :P
Vond het een leuke dag met een leuke sfeer, maar een betere groom route-voorbereiding had ons een hoop stress bespaard :')

Hoe ging het bij jullie? :)

Karrimh: Ik zag volgens mij jouw trailer staan, kan dat? :D Met naam en foto van je paard op de zijkant?

was jij samen met een man (en kindje)? want ik heb jullie waarschijnlijk gezien, geen foto (denk ik)

50plusser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:30

corelli, ja je verzorghaf heeft het keurig gedaan stoffel deed niet onder voor mijn haf of de fries. ik was no: 80.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:50

stoffel heb ik gezien :))

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:58

VD_NH: ja klopt, de man en het kindje van de ruiter :j Wat leuk dat je Stoffel gezien hebt :D

Hempy: wat leuk jou hier ook te zien :D Annebé vertelde nog dat ze het erg fijn vond om met jullie op te rijden :j

50plusser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:32

corelli, ja we reden lekker en goed afgestemd met elkaar op.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:46

Corelli, klopt dat is mijn wagen: oud maar rijd zo lekker haha

iedereen gefeliciteerd met het resultaat. ook wij hebben heerlijk reden met onze puppy's. daarnaast was ik ruim op tijd om naar het ziekenhuis te gaan en kon ik Frits ook meenemen. de minder valide op bezoek bij de andere minder valide :(:)
gelukkig gaat het met mams iets beter, maar ze is er nog lang niet.
Frits baalt, en logisch, maar bij hem is het als het goed is zo weer voorbij :j

heeft er iemand nog foto's gemaakt en weet ik iemand wat de uitslag is? door alle commotie ging ik natuurlijk erg vroeg weg, wat voor ons niet gebruikelijk is :o ben toch wel benieuwd waar ik uiteindelijk geeindigd ben en welke snelheid, denk rond de 9km/uur :+

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 07:04

Ik heb echt heerlijk gereden gister, de lange klasse 2 met 12,09 km/h.
Is voor ons echt heel erg snel, frank heeft me wel erg verbaasd.. In de vetgate na 5 min aangeboden met 52, en op de finish na iets meer als een minuut met 60.
Ben 8ste geworden van de 12, is wat anders als laatste.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 07:25

Te hoge HF bij de finish (hij moest piesen), verder heerlijke rit. Ben nu brak....

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 07:33

Morguh allemaal...

Ik heb mij werkelijk verbaasd over wat voor topprestatie mijn kleine haflinger heeft neer gezet!
Met echt super trots op hem, maar dit is mede dankzij Hempy en Mark waar ik achteraan mocht plakken.
Super gezellig en ook voor mij viel daardoor het draven aan eenstuk door erg mee.
Hoe al wel mijn billetjes en onderrug nu wel erg gevoelig zijn van de spierpijn.
Betreft mijn grooms... Ze hebben het super gedaan nadat ze op de goede weg zaten en hebben ons meerdere malen tegemoet gelopen met kannen water.
Heerlijk om zo verzorgd te worden ;) Eline Bedankt! +:)+
Linge, ons kleine baby meisje heeft gelijk een goed voorbeeld hoe het er in deze sport aan toe gaat en verheug me al op wanneer zij haar eerste eigen wedstrijd mee mag rijden.

Hempy@ Het lijkt mij erg leuk om nogmaals met je te rijden.
En heb gelijk Zelhem, Renkum Haarle en Otterlo op de agenda gezet.
Jammer genoeg is Banholt mij net iets te ver.

Biancavos@ Wat een super prestatie van jullie zeg!

keep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 14:23

Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten en ik ben ook wel benieuwd naar enkele foto´s :D

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 18:15

Ik heb gister ook gestart!
Vond het een succes! Heerlijk gereden en goed hartslagen! Helaas sta ik in het klassement lager dan zou moeten... Heb 2 minuten gewacht met aanbieden volgens lijst... Was helaas niet het geval. Maar ach. Heb een geweldige dag gehad! Was ook zo druk bij de finish. Vind het niet heel gek.

Zijn er nog foto's genomen voor zover jullie weten? Kan niet me niet herinneren iemand gezien te hebben bij de klasse 1. Zou ik wel erg leuk vinden!

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 18:16

ik heb een par foto's maar niet veel

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:20

Muga schreef:
Ik heb gister ook gestart!
Vond het een succes! Heerlijk gereden en goed hartslagen! Helaas sta ik in het klassement lager dan zou moeten... Heb 2 minuten gewacht met aanbieden volgens lijst... Was helaas niet het geval. Maar ach. Heb een geweldige dag gehad! Was ook zo druk bij de finish. Vind het niet heel gek.

Zijn er nog foto's genomen voor zover jullie weten? Kan niet me niet herinneren iemand gezien te hebben bij de klasse 1. Zou ik wel erg leuk vinden!

Waar is het klassement terug te vinden?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:22

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:59

Bedankt!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:07

WIj hebben ook genoten en de rit goed uitgereden! Nu al zin in Ommen..en dan doen we het even rustig aan..tis ons eerste seizoen maar ben zooo verslaafd al!

Wij staan op de foto bij http://www.endurancevereniging.nl, jeeehj!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:47

jeetje Bianca wat is Frankie toch een topper! gefeliciteerd

voor de rest ook iedereen gefeliciteerd natuurlijk :P