Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zucchero schreef:Ik moet best laat op de dag starten, dus zuc mag lekker uitslapen
Ik was eerst van plan om de dag ervoor al te gaan, maar nu weet ik nog niet of ik dat wel wil doen. Gaan jullie allemaal op de dag zelf heen en terug of gaan er meer van tevoren logeren?
Eventinggek schreef:Er komt trouwens ook een demo stand van de Easy WasherDit is een mobiele afspuitinstallatie die je o.a. heel goed voor je paard(enspullen) kunt gebruiken, er zijn al diverse bokkers die er al een hebben (heette voorheen Mobileau).
Mijn Vosje raakt bij een kleine verstoring (verkeerde galop, korte afstand enz) in paniek en gaat dan alleen maar groter galopperen met alle kanten uit wapperende lange benen
. Moet stil zitten en zo min mogelijk 'rijden', maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan op een paard in de paniekmodus.
mireilledons schreef:Het is een beetje stil over BN, terwijl in het wedstrijdtopic volop geklept wordt over Nijkerk/Putten...
Ik heb net mailtje gestuurd met verzoek om terugplaatsing naar groep die 80 cm springt. Springles ging gisteren zo slecht en wil beetje vertrouwen creëeren in het (oefen) parcours dat vooraf gaat aan de cross.Mijn Vosje raakt bij een kleine verstoring (verkeerde galop, korte afstand enz) in paniek en gaat dan alleen maar groter galopperen met alle kanten uit wapperende lange benen
. Moet stil zitten en zo min mogelijk 'rijden', maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan op een paard in de paniekmodus.
Ben dus benieuwd of ik zondag voor dag en dauw op mag
Dinsdagavond na de springles heb ik een trap tegen mijn hoofd gehad van mijn paard. Dacht waarschijnlijk dat ik een vlieg was, want hij maaide echt met het achterbeen onder zijn buik langs. Vol tegen de zijkant van mijn schedel. Zit een deukje in het bot en een bult eromheen
. Heb waarschijnlijk een lichte hersenschudding, dus heb helaas moeten afzeggen. Iemand op de wachtlijst heeft dus geluk.
haha. Maargoed wel fijn ben ik ook lekker op tijd weer klaar!
(ben nummer 2, helemaal in het roze, niet te missen)