[SGW] Voorbespreking oefencross Baarle Nassau 13 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re: Voorbespreking oefencross Baarle Nassau 13 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:11

Dat is denk ik gewoon tijdens dat iedereen aan het rijden is? Er tussendoor ofzo?

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:26

Zucchero schreef:
Ik moet best laat op de dag starten, dus zuc mag lekker uitslapen ;)
Ik was eerst van plan om de dag ervoor al te gaan, maar nu weet ik nog niet of ik dat wel wil doen. Gaan jullie allemaal op de dag zelf heen en terug of gaan er meer van tevoren logeren?

Wij gaan gewoon dezelfde dag.
Het is voor ons 1,5 uur enkele reis.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:32

Wij rijden er een half uurtje op denk.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:52

Ik denk ook dat ik het toch maar op 1 dag doe ook. Zonder trailer is het iets van een uur rijden.
Ik kan het nu al in mijn broek doen van het springen. Doe mij de cross maar, denk ik... Die in toldijk was iig een groot feest!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:53

Ik zat me net ook eens te bedenken dat ik natuurlijk 2 parcoursen moet houden, springen en de cross. Ohjee :')

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:41

Dat wordt ook mijn probleem hahaha
Ach het is een oefencross joh :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 08:48

Moderatoropmerking:
Ik heb een starttijdentopic aangemaakt voor deze oefencross. De starttijden-vermeldingen in dit topic heb ik dan ook verwijderd. Als je in het starttijdentopic wil, dan kun je mij een pm sturen. Dit is het topic: [SGW] Starttijden oefencross Baarle-Nassau 13 maart

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:22

fatal_flower schreef:
verdorie! Ik sta er niet op!

Dat was gelukkig snel opgelost :) Keurige en snelle reactie gekregen van het secretariaat. Sta nu wel op de lijst en heb er zin in..!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 07:57

Eventinggek schreef:
Er komt trouwens ook een demo stand van de Easy Washer :j Dit is een mobiele afspuitinstallatie die je o.a. heel goed voor je paard(enspullen) kunt gebruiken, er zijn al diverse bokkers die er al een hebben (heette voorheen Mobileau).

Dus geen demo van jou Suus? Ik heb dat ding vorig jaar in Barchem bij Laura gezien. Weet niet of dat dezelfde was. Ben wel benieuwd naar die demo.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 17:48

Het is een beetje stil over BN, terwijl in het wedstrijdtopic volop geklept wordt over Nijkerk/Putten...

Ik heb net mailtje gestuurd met verzoek om terugplaatsing naar groep die 80 cm springt. Springles ging gisteren zo slecht en wil beetje vertrouwen creëeren in het (oefen) parcours dat vooraf gaat aan de cross. :o Mijn Vosje raakt bij een kleine verstoring (verkeerde galop, korte afstand enz) in paniek en gaat dan alleen maar groter galopperen met alle kanten uit wapperende lange benen :Y) . Moet stil zitten en zo min mogelijk 'rijden', maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan op een paard in de paniekmodus.
Ben dus benieuwd of ik zondag voor dag en dauw op mag :z

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:36

mireilledons schreef:
Het is een beetje stil over BN, terwijl in het wedstrijdtopic volop geklept wordt over Nijkerk/Putten...

Ik heb net mailtje gestuurd met verzoek om terugplaatsing naar groep die 80 cm springt. Springles ging gisteren zo slecht en wil beetje vertrouwen creëeren in het (oefen) parcours dat vooraf gaat aan de cross. :o Mijn Vosje raakt bij een kleine verstoring (verkeerde galop, korte afstand enz) in paniek en gaat dan alleen maar groter galopperen met alle kanten uit wapperende lange benen :Y) . Moet stil zitten en zo min mogelijk 'rijden', maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan op een paard in de paniekmodus.
Ben dus benieuwd of ik zondag voor dag en dauw op mag :z

Voor de 80 cm wordt het wsch wel vroeg opstaan dan ja! Is vast geen probleem hoor, er wijzigt nog vanalles...

Ik heb 90cm ingeschreven. Dat komt wel goed denk ik...maar ben wel benieuwd hoe de cross zal gaan!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:42

Wie o wie heeft er een bodyprotector te leen voor 2 meiden die 60 (Kim Hennevelt) en 70 (Denise Loozekoot) springen.
Ze zouden eerst die van mij lenen, maar dat komt net niet uit qua tijden helaas...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:53

Bij mij gaat dat ook niet, ik zit in de 50 cm namelijk. Weet iemand hoe het gaat met het verkennen?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:58

Ik denk dat je gewoon kan verkennen als er al mensen aan het rijden zijn, tenminste daar ga ik vanuit. Als je maar goed uitkijkt dat je niet wordt aangereden moet dat wel goed komen volgens mij ;)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 18:48

;( Dinsdagavond na de springles heb ik een trap tegen mijn hoofd gehad van mijn paard. Dacht waarschijnlijk dat ik een vlieg was, want hij maaide echt met het achterbeen onder zijn buik langs. Vol tegen de zijkant van mijn schedel. Zit een deukje in het bot en een bult eromheen |( . Heb waarschijnlijk een lichte hersenschudding, dus heb helaas moeten afzeggen. Iemand op de wachtlijst heeft dus geluk.
Heel veel plezier in BN jullie allemaal.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 09:25

O das wel heel erg balen mireilledons! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 16:14

@ Mireilledons; je mag van geluk spreken dat je het nog na kan vertellen! Erg jammer. Beterschap.

Ik start met springen 90 cm. Fijne tijd heb ik ook :)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 16:15

Bedankt voor jullie aardige reacties! Ik ben idd blij dat het nog met hoofdpijn afgelopen is. Maar baal natuurlijk als een stekker dat ik zondag niet ga oefencrossen. Jullie veel plezier. Geniet ervan!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:13

oww meid, een oefencross kan je altijd nog rijden. wees heel blij dat je het nog goed kan navertellen.! Sterkte

Ik ben ook van de partij samen met anne-marie :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 07:48

Jeetje, wat balen joh Mireille! Maar inderdaad, er komen nog zat oefencrossen! Ga nu maar ff een beetje bijkomen van die trap!

Morgen :):)
Gaan jullie echt in je crosset rijden morgen of niet? Ik twijfel een beetje.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 08:32

@mireilledons, ai, maar goed dat je het nog na kan vertellen! Beterschap!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:14

Ik ben al nummer 2 geworden om 10u 's morgens :') haha. Maargoed wel fijn ben ik ook lekker op tijd weer klaar!
Zijn er trouwens fotografen morgen? Zo ja, zou ik het erg leuk vinden om op de foto te worden gezet! :D (ben nummer 2, helemaal in het roze, niet te missen)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:20

Ik heb wel het plan om in mijn "setje" te gaan. Ik heb het toch niet voor niets gekocht ;)
Wel spannend hoor. Ik hoop maar dat het een beetje wil lukken morgen. Ik heb er wel onwijs veel zin in!

Weet een van jullie hoe de bodem daar is? Wordt het stiften draaien?

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 13:26

Ohw Marielle dat is vervelend! Gelukkig valt het allemaal mee, hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af. Doe maar even rustig aan.

@ zucchero: Springen en de start (1e 2 hindernissen) van de cross zijn op gras, de rest is op zand.

Ik heb ook zin in morgen! Hopelijk is het droog.
Ik zag dat er redelijk wat bekenden meerijden, dus dat is gezellig.
Als iemand me herkent mag je me altijd aanspreken! Heb een groot (langbenig) donkerbruin paard en waarschijnlijk een felblauw dekje/shirt (nr 75).

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 15:50

Wat vervelend Mireille! Beterschap!