Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paintless schreef:je hebt een leuk vrouwtje, die vind wel weer wat anders. ik denk alleen dat de kinders er niet zo blij mee zijn.![]()
moest maar niet he..
verder weet ik weinig leuke, vrijgezelle westernrijdende mannen.
Toevallig (even off-topic) wel een SUPER Cowboy tegengekomen, in Brice Canyon USA! Josh heette hij, en voldeed he-le-maal aan het plaatje... Helaas paste hij niet in mijn koffer
Ze zijn alleen zo vreselijk conservatief.
LindyH schreef:Oh, en je kunt makkelijk een leuke cowboy vinden hoor. Geen hand vol maar een heel groot land vol! En allemaal veel te vroeg getrouwd dus inmiddels weer gescheiden.Ze zijn alleen zo vreselijk conservatief.
Amerikanen he... Doe je niks aan
Gelukkig zijn ze al getrouwd geweest en is "seks voor het huwelijk" dus geen probleem!
Gimme_Spurs schreef:Paintless schreef:je hebt een leuk vrouwtje, die vind wel weer wat anders. ik denk alleen dat de kinders er niet zo blij mee zijn.![]()
moest maar niet he..
verder weet ik weinig leuke, vrijgezelle westernrijdende mannen.
Bummer!Toevallig (even off-topic) wel een SUPER Cowboy tegengekomen, in Brice Canyon USA! Josh heette hij, en voldeed he-le-maal aan het plaatje... Helaas paste hij niet in mijn koffer
![]()
Heb ik weer
).
Gimme_Spurs schreef:Ik zeg, laten we het negatieve omdraaien naar iets positiefs! Laten we gewoon, als vrijgezelle cowgirls van Bokt onze cowboys in Amerika gaan zoeken! Plakken we er meteen een vakantie aan vast, en als we met veel zijn, krijgen we vast groepskorting op die ranches!!!![]()
![]()
![]()
En om dan toch maar on-topic te blijven, Anky mag van mij mee, kan ze meteen zien tegen wie ze op moet boksen als ze mee gaat doen aan het wk en de olympische spelen!!
)